עזרה | שגיאה באמולטור Memu Play
-
יש לי שני משתמשים במחשב, אחד מנהל ששם המשתמש בעברית, והשני רגיל ששם המשתמש באנגלית.
על משתמש הניהול (שהשם שלו בעברית) עובד פרפקט.
על השני-נתקע ב59% בהדלקה שלו.מצ"ב השגיאה:

-
@מישהו12
תלחץ על instruction
לכאורה תגיע לקישור שכבר לא עובד אז תשלח לפה את הקישור -
-
@מישהו12
נראה שהבעיה היא בוירטואליזציה
תנסה להפעיל את הוירטואליזציה -
@אהרן-שובקס
זה מה שלא הגיוני!
כי זה עובד במשתמש השני!
חוצמזה

@מישהו12 אולי תנסה להפוך את הוירטואליזציה בביוס לDISABLED ואז תפעיל את ממו ולאחר שתתיקע בשגיאה תיכנס שו"פ לביוס ותשנה לENABLE ותפעיל שוב את המחשב במשתמש הזה ותיכנס לממו
-
@מישהו12 אולי תנסה להפוך את הוירטואליזציה בביוס לDISABLED ואז תפעיל את ממו ולאחר שתתיקע בשגיאה תיכנס שו"פ לביוס ותשנה לENABLE ותפעיל שוב את המחשב במשתמש הזה ותיכנס לממו
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | שגיאה באמולטור Memu Play:
@מישהו12 אולי תנסה להפוך את הוירטואליזציה בביוס לDISABLED ואז תפעיל את ממו ולאחר שתתיקע בשגיאה תיכנס שו"פ לביוס ותשנה לENABLE ותפעיל שוב את המחשב במשתמש הזה ותיכנס לממו
הקטע המוזר הוא שVB עובד יפה!
וממו לא עובד בשני המשתמשים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות