"ביטול חוזה" באתר "רב קו אונליין" - כוונה שביטל תשלום שמופיע? או שלא נגבה ולכן לא מופיע ברשימה?
-

אולי מישהו כאן יוכל לסייע לי לברר לגבי נסיעות שהיו לנו אתמול - [נפק"מ לענייני גזל - ושלחתי מייל לרב קו און ליין - וענו לי "פנו לקווים לבירור על התיקופים שבוצעו אצלם, אין לנו דרך לוודא מה ביצעתם אצלם"].
בכל אופן, מי שיודע אשמח לדעת: האם בשעה 15:33 ירד לנו ברב קו 4 נסיעות, או שהביטול חוזה הכוונה שזה ביטל את התשלום הקודם [בשורה התחתונה] ואז שילמנו רק 3 נסיעות ?כי אנחנו היינו צריכים לשלם 4 נסיעות.
מה שלא ברור הוא - מה זה ה"ביטול חוזה" האם הכוונה שזה ביטל תשלום שבסוף באמת לא נגבה בגלל הביטול, ולכן לא נמצא ברשימה הנ"ל, או שביטל תשלום שרשום ברשימה ?
-

אולי מישהו כאן יוכל לסייע לי לברר לגבי נסיעות שהיו לנו אתמול - [נפק"מ לענייני גזל - ושלחתי מייל לרב קו און ליין - וענו לי "פנו לקווים לבירור על התיקופים שבוצעו אצלם, אין לנו דרך לוודא מה ביצעתם אצלם"].
בכל אופן, מי שיודע אשמח לדעת: האם בשעה 15:33 ירד לנו ברב קו 4 נסיעות, או שהביטול חוזה הכוונה שזה ביטל את התשלום הקודם [בשורה התחתונה] ואז שילמנו רק 3 נסיעות ?כי אנחנו היינו צריכים לשלם 4 נסיעות.
מה שלא ברור הוא - מה זה ה"ביטול חוזה" האם הכוונה שזה ביטל תשלום שבסוף באמת לא נגבה בגלל הביטול, ולכן לא נמצא ברשימה הנ"ל, או שביטל תשלום שרשום ברשימה ?
-
@סודי-סודי אמר ב"ביטול חוזה" באתר "רב קו אונליין" - כוונה שביטל תשלום שמופיע? או שלא נגבה ולכן לא מופיע ברשימה?:
@שמעיה עליתם 3? וזה היה מכונה אוטומטית או אצל הנהג(התשלום)
עלו 4 והיה במכונה והבת שלי לחצה על ביטול. יש לך ידיעה בעניין ?
-
@סודי-סודי אמר ב"ביטול חוזה" באתר "רב קו אונליין" - כוונה שביטל תשלום שמופיע? או שלא נגבה ולכן לא מופיע ברשימה?:
@שמעיה עליתם 3? וזה היה מכונה אוטומטית או אצל הנהג(התשלום)
עלו 4 והיה במכונה והבת שלי לחצה על ביטול. יש לך ידיעה בעניין ?
-

אולי מישהו כאן יוכל לסייע לי לברר לגבי נסיעות שהיו לנו אתמול - [נפק"מ לענייני גזל - ושלחתי מייל לרב קו און ליין - וענו לי "פנו לקווים לבירור על התיקופים שבוצעו אצלם, אין לנו דרך לוודא מה ביצעתם אצלם"].
בכל אופן, מי שיודע אשמח לדעת: האם בשעה 15:33 ירד לנו ברב קו 4 נסיעות, או שהביטול חוזה הכוונה שזה ביטל את התשלום הקודם [בשורה התחתונה] ואז שילמנו רק 3 נסיעות ?כי אנחנו היינו צריכים לשלם 4 נסיעות.
מה שלא ברור הוא - מה זה ה"ביטול חוזה" האם הכוונה שזה ביטל תשלום שבסוף באמת לא נגבה בגלל הביטול, ולכן לא נמצא ברשימה הנ"ל, או שביטל תשלום שרשום ברשימה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות