אשכול דיונים על שימוש בווינדוס 11
-
@nh-local מה הקשר?
עד העדכון האחרון הכל עבד.
חוצמזה אין מציאות של אפליקציות ווינ' שלא פועלות.. -
@nh-local מה הקשר?
עד העדכון האחרון הכל עבד.
חוצמזה אין מציאות של אפליקציות ווינ' שלא פועלות.. -
מי שרוצה יש מידע רב על ווינדוס 11 באתר how to geek (באנגלית)
תוכלו לקרוא גם בגיקטיים בעברית@number1 אמר באשכול דיונים על שימוש בווינדוס 11:
מי שרוצה יש מידע רב על ווינדוס 11 באתר how to geek (באנגלית)
תוכלו לקרוא גם בגיקטיים בעבריתהכל מובא במרוכז כאן .
-
@number1 אמר באשכול דיונים על שימוש בווינדוס 11:
מי שרוצה יש מידע רב על ווינדוס 11 באתר how to geek (באנגלית)
תוכלו לקרוא גם בגיקטיים בעבריתהכל מובא במרוכז כאן .
-
-
על פי הודעת מייקרוסופט, חנות האפליקציות של אנדרואיד תפתח רק בהמשך למשתתפי ווינדוס אינסיידר. ווינדוס 11 שתשווק למשתמשים לא תוכל להפעיל עדיין אפליקציות אנדרואיד בשלב זה.
-
על פי הודעת מייקרוסופט, חנות האפליקציות של אנדרואיד תפתח רק בהמשך למשתתפי ווינדוס אינסיידר. ווינדוס 11 שתשווק למשתמשים לא תוכל להפעיל עדיין אפליקציות אנדרואיד בשלב זה.
-
@nh-local אמר באשכול דיונים על שימוש בווינדוס 11:
על פי הודעת מייקרוסופט, חנות האפליקציות של אנדרואיד תפתח רק בהמשך למשתתפי ווינדוס אינסיידר. ווינדוס 11 שתשווק למשתמשים לא תוכל להפעיל עדיין אפליקציות אנדרואיד בשלב זה.
מקור?
-
-
@nh-local אמר באשכול דיונים על שימוש בווינדוס 11:
על פי הודעת מייקרוסופט, חנות האפליקציות של אנדרואיד תפתח רק בהמשך למשתתפי ווינדוס אינסיידר. ווינדוס 11 שתשווק למשתמשים לא תוכל להפעיל עדיין אפליקציות אנדרואיד בשלב זה.
מקור?
@מישהו12 אמר באשכול דיונים על שימוש בווינדוס 11:
@nh-local אמר באשכול דיונים על שימוש בווינדוס 11:
על פי הודעת מייקרוסופט, חנות האפליקציות של אנדרואיד תפתח רק בהמשך למשתתפי ווינדוס אינסיידר. ווינדוס 11 שתשווק למשתמשים לא תוכל להפעיל עדיין אפליקציות אנדרואיד בשלב זה.
מקור?
הודעה ישנה
-
@מישהו12 אמר באשכול דיונים על שימוש בווינדוס 11:
@nh-local אמר באשכול דיונים על שימוש בווינדוס 11:
על פי הודעת מייקרוסופט, חנות האפליקציות של אנדרואיד תפתח רק בהמשך למשתתפי ווינדוס אינסיידר. ווינדוס 11 שתשווק למשתמשים לא תוכל להפעיל עדיין אפליקציות אנדרואיד בשלב זה.
מקור?
הודעה ישנה
@a0533057932
איפה ראית אותה? -
@a0533057932
איפה ראית אותה? -
@י-פל זה נמצא כאן: https://blogs.windows.com/windowsexperience/2021/08/31/windows-11-available-on-october-5/
בתוך ההודעה של ווינדוס על הפצת ווינדוס 11 ב-5 באוקטובר. -
ידוע למישהו על פתרון לבאג של גרירת קובץ לתוך יישום אחר בשורת המשימות
כמו לגרור תמונה לתוך קובץ WORD שפתוח
מה שעכשיו לא נותן לעשות בווינדוס 11 -
-
ידוע למישהו על פתרון לבאג של גרירת קובץ לתוך יישום אחר בשורת המשימות
כמו לגרור תמונה לתוך קובץ WORD שפתוח
מה שעכשיו לא נותן לעשות בווינדוס 11@חוקר-ודורש
חכה קצת, אמור לצאת עדכון, אם הבנתי נכון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
