מחפש תקע שמתחבר לUSB שממיר לשקע רגיל, יש מצב שמצאתי?
-
@מוגן זה אכן המוצר הזה, אך מה שכתוב שם שיכול לספק לך 300 W ברוב הרכבים הפרטיים ההגבלה של המצת היא 120-180 וואט (אחרת אתה לא משאיר כלום לאוטו עצמו...) וגם אם זה כן 300 זה עדיין לא תקע ביתי לשימוש רגיל (-לא תוכל לחבר אליו טוסטר קטן וכדומה, רק דברים שצורכים פחות חשמל לדוגמא מקרר משרדי שצורך 80 וואט או שואב אבק קטן או מטענים למחשבים וכדומה)
-
@שלמה-ווייס אמר במחפש תקע שמתחבר לUSB שממיר לשקע רגיל, יש מצב שמצאתי?:
@מוגן זה אכן המוצר הזה, אך מה שכתוב שם שיכול לספק לך 300 W ברוב הרכבים הפרטיים ההגבלה של המצת היא 120-180 וואט (אחרת אתה לא משאיר כלום לאוטו עצמו...)
יש ממירים שנותנים יותר מ300W. תוכל ברגע לראות אותם במנועי החיפוש.
-
@אישאשכולות ומה הוא יעשה עם כזה ממיר?
-
@שלמה-ווייס בבקשה:
https://www.sollan.co.il/Sale.asp?pid=7788
כל הפרטים שם, ועוד יש הרבה.
הייתי מנסה גם באליאקספרס. -
@אישאשכולות כנראה שלא הבנת את שאלתי, נניח ויש לו מצבר 70 אמפר והוא מחבר את הממיר ישיר למצבר אז 840 וואט כבר יהיה על הגרון שלו, וזה עוד לפני מינימום חצי מצבר שהוונטה ומשאבת הדלק והנורות (בלילה) לוקחות... ולמעשה מסיבה מסויימת מצתי הרכב מוגבלים בדר"כ ל120-180 וואט
-
@שלמה-ווייס
בא נעשה לכם סדר
כאן יש קישור למוצר מאלי אקספרס מוצר מצוין - קניתי כמה כאלה מהדגם של 6,000 וואט (הקטנים יותר עשו בעיות)
לגבי העוצמה שלו והכוח שהוא מושך - כל הרעיון של הממיר שהוא מושך 12 וולט והוא ממיר את הכוח לעוצמת החשמל 220 וואט
ולכן לא משנה מה גודל המצבר הוא יעשה את העבודה ולא יפריע לרכב, כל זה כמובן כשהמנוע פועל ומטעין כל הזמן את המצבר
וכן ניתן לחברו ישירות למצבר, בנוסף יש אופציה לחברו למצבר אפ' בזמן שהמנוע לא דולק ואז יש לו כזה סימון של בטריה שמציג את כמות החשמל שיש במצבר, ובמידה והמצבר לקראת סיום הוא יהבהבבהצלחה
-
@צדוק-לב אמר במחפש תקע שמתחבר לUSB שממיר לשקע רגיל, יש מצב שמצאתי?:
@שלמה-ווייס
בא נעשה לכם סדר
כאן יש קישור למוצר מאלי אקספרס מוצר מצוין - קניתי כמה כאלה מהדגם של 6,000 וואט (הקטנים יותר עשו בעיות)
לגבי העוצמה שלו והכוח שהוא מושך - כל הרעיון של הממיר שהוא מושך 12 וולט והוא ממיר את הכוח לעוצמת החשמל 220 וואט
ולכן לא משנה מה גודל המצבר הוא יעשה את העבודה ולא יפריע לרכב, כל זה כמובן כשהמנוע פועל ומטעין כל הזמן את המצבר
וכן ניתן לחברו ישירות למצבר, בנוסף יש אופציה לחברו למצבר אפ' בזמן שהמנוע לא דולק ואז יש לו כזה סימון של בטריה שמציג את כמות החשמל שיש במצבר, ובמידה והמצבר לקראת סיום הוא יהבהבבהצלחה
אתה מערבב בין וולט לוואט ובגדול לא הבנתי בכלל מה באת "לעשות סדר" ומה הוספת
-
@מוגן אמר במחפש תקע שמתחבר לUSB שממיר לשקע רגיל, יש מצב שמצאתי?:
כאן יש מכשיר אבל אני לא מצליח לוודא האם זה זה
https://www.banggood.com/300W-Peak-Car-Power-Inverter-DC-12V-To-AC-220V-110V-Modifined-Sine-Wave-Converter-4-USB-Port-p-1671724.html?cur_warehouse=CN&ID=6287830554483&rmmds=search
אני מחפש מכשיר כזה כדי שאוכל לחבר אותו למצת של הרכב ולפעיל דרכו מכשירים עם תקע בייתי רגיל.
אם למישהו יש מידע בענין אשמח לקבל
תודה רבה.אני ממש לא מערבב
יש שני סוגי חשמל - מה שהרכב מייצר זה 12V ומה ששקע רגיל נותן זה 220W והממיר ממיר ביניהם
הסדר שעשיתי זה - @מוגן ביקש לדעת האם הוא מצא את המכשיר ולקבל עליו מידע
אז נתתי לו את כל המידע + קישור לקניית המכשיר במחיר מצחיקהמשך יום טוב
-
-
@צדוק-לב אמר במחפש תקע שמתחבר לUSB שממיר לשקע רגיל, יש מצב שמצאתי?:
יש שני סוגי חשמל - מה שהרכב מייצר זה 12V ומה ששקע רגיל נותן זה 220W והממיר ממיר ביניהם
מכאו הטעות, כי המצבר נותן 12V ואתה צריך 220V ולא W כמו שכתבת, ואולי ל-220V הוא יכול להגיע, אבל לתת את כמות הוואט (-W) שהוא צריך+לשאר צרכי הרכב, זה כבר לא.
וכדאי הוא @שלמה-ווייס לסמוך עליו בשעת הדחק (וכ"ש שלא בשעת הדחק)... -