עזרה | פקודה להסרת/הסתרת אלמנט
-
@הערשלה
הסתרה עם CSS:
https://www.w3schools.com/css/css_display_visibility.asp
הסתרה עם JQuery:
https://www.w3schools.com/jquery/jquery_hide_show.asp -
א אלישי העביר נושא זה מ-CSS3 ב-
-
@הערשלה
הסתרה עם CSS:
https://www.w3schools.com/css/css_display_visibility.asp
הסתרה עם JQuery:
https://www.w3schools.com/jquery/jquery_hide_show.asp -
@חיפושית גם הjquery שקישרת רק מסתיר דרך CSS, ולא מסיר. כדי להסיר משתמשים בפקודת הג'אווהסקריפט הרגילה remove.
עדיף להשתמש בdetach() ואכמ"ל
@שלום-עולם ממליץ מאוד לקרוא את חוקי הפורום

כמו כן אין להקפיץ נושאים הישנים יותר מ-60 יום, זה גורם לבלבול ואי הבנה וקושי בעזרה, תוכלו תמיד לפתוח נושא חדש.
ואין שום עניין להשתמש בdetach אם לא רוצים לקבל את הnodes שהוסרו מהדף, אבל אם אתה רוצה לדבר על זה יותר פתח נושא חדש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות