איך מתחילים שיחת צ'אט עם אחד מהמשתמשים כאן ?
-
@snz770 לבור בענייני צ'אט כמוני, אם תוכל ללמדני, האם אני חייב להשאיר את שיחת הצ'אט פתוח כדי שהנמען יקבל את השיחה ויוכל להגיב עליה ? או שאני יכול לסגור את השיחה, ואף לצאת מהאתר לגמרי בינתיים, וכשהנמען יכנס לפורום [בזמן המתאים לו] אז הוא יראה את השיחה והפניה אליו, ויגיב כרצונו בעתו ובזמנו המתאים לו ? בקיצור, איך זה עובד?
-
@snz770 לבור בענייני צ'אט כמוני, אם תוכל ללמדני, האם אני חייב להשאיר את שיחת הצ'אט פתוח כדי שהנמען יקבל את השיחה ויוכל להגיב עליה ? או שאני יכול לסגור את השיחה, ואף לצאת מהאתר לגמרי בינתיים, וכשהנמען יכנס לפורום [בזמן המתאים לו] אז הוא יראה את השיחה והפניה אליו, ויגיב כרצונו בעתו ובזמנו המתאים לו ? בקיצור, איך זה עובד?
@שמעיה אמר באיך מתחילים שיחת צ'אט עם אחד מהמשתמשים כאן ?:
יכול לסגור את השיחה, ואף לצאת מהאתר לגמרי בינתיים, וכשהנמען יכנס לפורום [בזמן המתאים לו] אז הוא יראה את השיחה והפניה אליו, ויגיב כרצונו בעתו ובזמנו המתאים לו
אתה יכול לעשות כפי שכתבת

(אין צורך להשאיר פתוח וכו').
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
