שאלה| הפעלת אפליקציה ללא סייר קבצים?
-
יש לי טלפון שיאומי מקשים הבלוטוס שלו מנותק וללא סייר קבצים, ועד עכשיו התקנתי עליו קבצים דרך סייר ES שהיה מותקן לי עליו. אפסתי את הטלפון ועכשו גם זה נמחק לי. יש עוד דרך להתקין עליו?
(אם אתקין עליו סייר קבצם אוכל לאחזר את הבלוטוס וכל מה שהיה לי עליו.) יש לי טלפון בלי רוט, ווצאפ מייל וכו' .
הצלחתי להעביר אפליקציית סייר לזכרון הפנימי אך אין לי אפשרות להתקין אותו.
וגם הצלחתי להתקין אפליקציית סייר על כרטיס זכרון אך אין איך להפעיל אותו בטלפון.
יש מה לעשות, חוץ מלצרוב גרסה חדשה?
או יש דרך להפעיל את הסייר שמותקן על הכרטיס זכרון שבטלפון?
-תודה מראש לכל העוזרים והמסייעים
- -
יש לי טלפון שיאומי מקשים הבלוטוס שלו מנותק וללא סייר קבצים, ועד עכשיו התקנתי עליו קבצים דרך סייר ES שהיה מותקן לי עליו. אפסתי את הטלפון ועכשו גם זה נמחק לי. יש עוד דרך להתקין עליו?
(אם אתקין עליו סייר קבצם אוכל לאחזר את הבלוטוס וכל מה שהיה לי עליו.) יש לי טלפון בלי רוט, ווצאפ מייל וכו' .
הצלחתי להעביר אפליקציית סייר לזכרון הפנימי אך אין לי אפשרות להתקין אותו.
וגם הצלחתי להתקין אפליקציית סייר על כרטיס זכרון אך אין איך להפעיל אותו בטלפון.
יש מה לעשות, חוץ מלצרוב גרסה חדשה?
או יש דרך להפעיל את הסייר שמותקן על הכרטיס זכרון שבטלפון?
-תודה מראש לכל העוזרים והמסייעים
-@אין-עוד-0 תפעיל אפשרויות מפתחים ואז תתקין דרך abd
-
יש לי טלפון שיאומי מקשים הבלוטוס שלו מנותק וללא סייר קבצים, ועד עכשיו התקנתי עליו קבצים דרך סייר ES שהיה מותקן לי עליו. אפסתי את הטלפון ועכשו גם זה נמחק לי. יש עוד דרך להתקין עליו?
(אם אתקין עליו סייר קבצם אוכל לאחזר את הבלוטוס וכל מה שהיה לי עליו.) יש לי טלפון בלי רוט, ווצאפ מייל וכו' .
הצלחתי להעביר אפליקציית סייר לזכרון הפנימי אך אין לי אפשרות להתקין אותו.
וגם הצלחתי להתקין אפליקציית סייר על כרטיס זכרון אך אין איך להפעיל אותו בטלפון.
יש מה לעשות, חוץ מלצרוב גרסה חדשה?
או יש דרך להפעיל את הסייר שמותקן על הכרטיס זכרון שבטלפון?
-תודה מראש לכל העוזרים והמסייעים
- -
@אין-עוד-0 תפעיל אפשרויות מפתחים ואז תתקין דרך abd
@מוטי-זהב אמר בשאלה| הפעלת אפליקציה ללא סייר קבצים?:
@אין-עוד-0 תפעיל אפשרויות מפתחים ואז תתקין דרך abd
אין לי ניפוי באגים...
-
@מוטי-זהב אמר בשאלה| הפעלת אפליקציה ללא סייר קבצים?:
@אין-עוד-0 תפעיל אפשרויות מפתחים ואז תתקין דרך abd
אין לי ניפוי באגים...
-
@מוטי-זהב אמר בשאלה| הפעלת אפליקציה ללא סייר קבצים?:
@אין-עוד-0 תפעיל אפשרויות מפתחים ואז תתקין דרך abd
אין לי ניפוי באגים...
-
@אין-עוד-0 תנסה להפעיל ניפוי באגים דרך פה ואח"כ תתקין דרך הADB כמו שכתוב פה
@sara21 אמר בשאלה| הפעלת אפליקציה ללא סייר קבצים?:
@אין-עוד-0 תנסה להפעיל ניפוי באגים דרך פה ואח"כ תתקין דרך הADB כמו שכתוב פה
תודה! עזרת(ם) לי מאוד!!!
הצלחתי להתקין סייר קבצים ES, דרך ה- ADB, (לפי המדריך לניפוי באגים), ודרכו הצלחתי להחזיר את הבלוטוס, ולהחזיר גם את הסייר קבצים!
אין לי מספיק מוניטין אז אני מצרף פה לייק לכולם
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות