איפוס וינדוס 10
-
כשרוצים לאפס ווינדוס 10 הוא נותן אופציה לשמור את הקבצים והסרת כל התוכנות.
הוא תמיד נתקע לי ב 44% והוא אומר מבטל שינויים וחוזר בחזרה להפעיל את ווינדוס 10 בלי לאפס.
כמובן שגם ניסיתי להוריד דרך הענן כמו כאן והוא לא נותן לי
@yg-yg יש תוכנת הגנת אינטרנט כל שהיא על המחשב?
-
@yg-yg יש תוכנת הגנת אינטרנט כל שהיא על המחשב?
@a0533057932 לא מה שאני יודע.
אולי תביא לי שם של תוכנה כלשהוא. אולי ESET.
זה מה שיש לי -
כשרוצים לאפס ווינדוס 10 הוא נותן אופציה לשמור את הקבצים והסרת כל התוכנות.
הוא תמיד נתקע לי ב 44% והוא אומר מבטל שינויים וחוזר בחזרה להפעיל את ווינדוס 10 בלי לאפס.
כמובן שגם ניסיתי להוריד דרך הענן כמו כאן והוא לא נותן לי
-
@yg-yg אם יש לך ISO של וינדוס מעודכן אז אולי תנסה איתו
אתה מפעיל את הההתקנה מהמחשב עצמו ובשלב שהוא מציע לשמור קבצים ואפלקציות תסמן רק מה שאתה רוצה לשמור -
כשרוצים לאפס ווינדוס 10 הוא נותן אופציה לשמור את הקבצים והסרת כל התוכנות.
הוא תמיד נתקע לי ב 44% והוא אומר מבטל שינויים וחוזר בחזרה להפעיל את ווינדוס 10 בלי לאפס.
כמובן שגם ניסיתי להוריד דרך הענן כמו כאן והוא לא נותן לי
@yg-yg אמר באיפוס וינדוס 10:
כשרוצים לאפס ווינדוס 10 הוא נותן אופציה לשמור את הקבצים והסרת כל התוכנות.
הוא תמיד נתקע לי ב 44% והוא אומר מבטל שינויים וחוזר בחזרה להפעיל את ווינדוס 10 בלי לאפס.
כמובן שגם ניסיתי להוריד דרך הענן כמו כאן והוא לא נותן לי
אולי אפשר לשמור את הקבצים היכן שהוא ולאפס באמת.
-
@yg-yg אמר באיפוס וינדוס 10:
כשרוצים לאפס ווינדוס 10 הוא נותן אופציה לשמור את הקבצים והסרת כל התוכנות.
הוא תמיד נתקע לי ב 44% והוא אומר מבטל שינויים וחוזר בחזרה להפעיל את ווינדוס 10 בלי לאפס.
כמובן שגם ניסיתי להוריד דרך הענן כמו כאן והוא לא נותן לי
אולי אפשר לשמור את הקבצים היכן שהוא ולאפס באמת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות