לא מצליח להעלות את האונקי של הווידוס
-
צרבתי ווינדוס אל אונקי, ואני לא מצליח להעלות אותו
אני רואה את האונקי בF12 אבל שאני מעלה אותו יש מסך שחור ופס מהבהב [כמו בשורת הפקודה].
נסיתי לצרוב בהתחלה MBR ואח"כ GPT ואח"כ גם צריבה ישירות ממיקרוסופט... ועדיין לא עולה.
יש לי חשש שבגלל שאני רוצה לצרוב 32 סיביות אז הוא לא מסכים לי.
יש מצב? -
צרבתי ווינדוס אל אונקי, ואני לא מצליח להעלות אותו
אני רואה את האונקי בF12 אבל שאני מעלה אותו יש מסך שחור ופס מהבהב [כמו בשורת הפקודה].
נסיתי לצרוב בהתחלה MBR ואח"כ GPT ואח"כ גם צריבה ישירות ממיקרוסופט... ועדיין לא עולה.
יש לי חשש שבגלל שאני רוצה לצרוב 32 סיביות אז הוא לא מסכים לי.
יש מצב?@ישראל10 שתי דברים
אחרי שאתה בוחר להלעלות את האונקי יש מחשבים שמופיע שורה שמבקשת לאשר את ההפעלה של ההתקנה ופשוט צריך ללחוץ אינטר
אם אין לך את זה , במחשב אחד ראיתי שגם שהוא מגיע למסך שחור עם פס מהבהב כמו בשורת הפקודות אז לאחר דקה בערך עולה ההתקנה, תנסה לתת לו מעט זמן ואולי זה כן יעלה -
צרבתי ווינדוס אל אונקי, ואני לא מצליח להעלות אותו
אני רואה את האונקי בF12 אבל שאני מעלה אותו יש מסך שחור ופס מהבהב [כמו בשורת הפקודה].
נסיתי לצרוב בהתחלה MBR ואח"כ GPT ואח"כ גם צריבה ישירות ממיקרוסופט... ועדיין לא עולה.
יש לי חשש שבגלל שאני רוצה לצרוב 32 סיביות אז הוא לא מסכים לי.
יש מצב? -
@הנני-העני כן.
זה אמור לעבוד
לא? -
צרבתי ווינדוס אל אונקי, ואני לא מצליח להעלות אותו
אני רואה את האונקי בF12 אבל שאני מעלה אותו יש מסך שחור ופס מהבהב [כמו בשורת הפקודה].
נסיתי לצרוב בהתחלה MBR ואח"כ GPT ואח"כ גם צריבה ישירות ממיקרוסופט... ועדיין לא עולה.
יש לי חשש שבגלל שאני רוצה לצרוב 32 סיביות אז הוא לא מסכים לי.
יש מצב?@ישראל10 שתי דברים
אחרי שאתה בוחר להלעלות את האונקי יש מחשבים שמופיע שורה שמבקשת לאשר את ההפעלה של ההתקנה ופשוט צריך ללחוץ אינטר
אם אין לך את זה , במחשב אחד ראיתי שגם שהוא מגיע למסך שחור עם פס מהבהב כמו בשורת הפקודות אז לאחר דקה בערך עולה ההתקנה, תנסה לתת לו מעט זמן ואולי זה כן יעלה -
@ישראל10 שתי דברים
אחרי שאתה בוחר להלעלות את האונקי יש מחשבים שמופיע שורה שמבקשת לאשר את ההפעלה של ההתקנה ופשוט צריך ללחוץ אינטר
אם אין לך את זה , במחשב אחד ראיתי שגם שהוא מגיע למסך שחור עם פס מהבהב כמו בשורת הפקודות אז לאחר דקה בערך עולה ההתקנה, תנסה לתת לו מעט זמן ואולי זה כן יעלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

