נגן מוזיקה Musicolet - הכי טוב שהכרתי
-
@אני-ואפסי-עוד מותר?
@יוסף-הצלם
למה שיהיה אסור?
המייל שלי מופיע בפרופיל -
@יוסף-הצלם
למה שיהיה אסור?
המייל שלי מופיע בפרופיל@אני-ואפסי-עוד
תודה תודה -
@לאצי כתב בנגן מוזיקה Musicolet - הכי טוב שהכרתי:
@זלמן יש סיכוי שמישהו יריץ את זה לגרסת ווינדוס?
לא יודע אם שמת לב אבל הנושא הזה מלפני שלוש שנים
והפעם האחרונה שזלמן נכנס לפורום הייתה לפני 5 חודשים@אני-ואפסי-עוד לא אני העליתי שוב את הנושא, כך שהקולר לא תלוי בצווארי... וסתם כך אני לא נוהג לבדוק משתמשים מתי בדיוק ומה הם עשו...

-
@אני-ואפסי-עוד
תודה תודה@יוסף-הצלם כתב בנגן מוזיקה Musicolet - הכי טוב שהכרתי:
@אני-ואפסי-עוד YOSI44406@GMAIL.COM
תודה תודהאסור לכתוב את המייל שלך בפוסט
התכוונתי שתשלח לי מייל למייל שבפרופיל -
@יוסף-הצלם כתב בנגן מוזיקה Musicolet - הכי טוב שהכרתי:
@אני-ואפסי-עוד YOSI44406@GMAIL.COM
תודה תודהאסור לכתוב את המייל שלך בפוסט
התכוונתי שתשלח לי מייל למייל שבפרופיל -
@יוסף-אלחנן אתה יכול אולי לשלוח לי?
-
@יוסף-אלחנן אתה יכול אולי לשלוח לי?
@יוסף-הצלם את מה?
שלח לינק...
-
@יוסף-הצלם את מה?
שלח לינק...
@יוסף-אלחנן כתב בנגן מוזיקה Musicolet - הכי טוב שהכרתי:
@יוסף-הצלם את מה?
שלח לינק...
לא יכול לשלוח קישורים
את האפליקציה של הנגן... -
@יוסף-אלחנן כתב בנגן מוזיקה Musicolet - הכי טוב שהכרתי:
@יוסף-הצלם את מה?
שלח לינק...
לא יכול לשלוח קישורים
את האפליקציה של הנגן...@יוסף-הצלם מהפוסט הראשון?
זה קישור לגוגל פליי, אתה תסתדר?
-
@יוסף-הצלם מהפוסט הראשון?
זה קישור לגוגל פליי, אתה תסתדר?
@יוסף-אלחנן זה לא חסום לי
אני צריך איכשהו שזה יעבור בנטפרי עם קהילה
השאלה אם אתה יכול להוריד ולשלוח לי במייל או משהו כזה?
תודה ממש -
@יוסף-אלחנן זה לא חסום לי
אני צריך איכשהו שזה יעבור בנטפרי עם קהילה
השאלה אם אתה יכול להוריד ולשלוח לי במייל או משהו כזה?
תודה ממש@יוסף-הצלם לא הבנתי, גוגל פליי פתוח אצלך?
תשלח לי קישור למייל מה אתה רוצה שאני אוריד לך...
-
יש למישהו גירסה עדכנית בעברית?
כי אם אני מוריד מהגוגל(לא בגוגל פליי) זה יורד רק באנגלית וכדי שיהיה בעברית צריך אינטרנט ואין לי.. -
@יוסף-אלחנן זה לא חסום לי
אני צריך איכשהו שזה יעבור בנטפרי עם קהילה
השאלה אם אתה יכול להוריד ולשלוח לי במייל או משהו כזה?
תודה ממש -
@יוסף-אלחנן תודה רבה רבה
-
יש אפשרות להתקין את האפליקציה הזאת גם במחשב?
-
יש אפשרות להתקין את האפליקציה הזאת גם במחשב?
@אברך-יחודי כתב בנגן מוזיקה Musicolet - הכי טוב שהכרתי:
יש אפשרות להתקין את האפליקציה הזאת גם במחשב?
בעיקרון אפשר על אימולטור
אבל זה לא משהו שכדאי לעשות רק בשביל נגן -
@אברך-יחודי כתב בנגן מוזיקה Musicolet - הכי טוב שהכרתי:
יש אפשרות להתקין את האפליקציה הזאת גם במחשב?
בעיקרון אפשר על אימולטור
אבל זה לא משהו שכדאי לעשות רק בשביל נגן@הרשוש וזה עובד רק עם אינטרנט?
-
@הרשוש וזה עובד רק עם אינטרנט?
@אברך-יחודי כתב בנגן מוזיקה Musicolet - הכי טוב שהכרתי:
@הרשוש וזה עובד רק עם אינטרנט?
על מה אתה מדבר?
על האפליקציה או האימולטור?
(שניהם עובדים גם אופליין) -
@אברך-יחודי כתב בנגן מוזיקה Musicolet - הכי טוב שהכרתי:
@הרשוש וזה עובד רק עם אינטרנט?
על מה אתה מדבר?
על האפליקציה או האימולטור?
(שניהם עובדים גם אופליין)@הרשוש אם ניתן להשתמש באפליקציה רק דרך האימולטור זה אומר שהאופציה להשתמש רק עם אינטרנט בצורה מאד איטית, לא?
-
@הרשוש אם ניתן להשתמש באפליקציה רק דרך האימולטור זה אומר שהאופציה להשתמש רק עם אינטרנט בצורה מאד איטית, לא?
@אברך-יחודי כתב בנגן מוזיקה Musicolet - הכי טוב שהכרתי:
@הרשוש אם ניתן להשתמש באפליקציה רק דרך האימולטור זה אומר שהאופציה להשתמש רק עם אינטרנט בצורה מאד איטית, לא?
האפליקציה היא אופליין
היא לא צריכה חיבור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות