האם ישנה אפשרות לאפס את ג'מייל
-
להגדרות ברירית המחדל או איפה ניתן להגדיר את גודל החלונת הנפתחים לדוג' בעריכת איש קשר שלא יקפוץ על מסך שלם אלא בצד שמאל רגיל
@לא-יודעת בצד שמאל ליד החשבון גוגל ישנו סימון של הגדרות ושם בהתאמה אישית
-
@לא-יודעת בצד שמאל ליד החשבון גוגל ישנו סימון של הגדרות ושם בהתאמה אישית
@ילד-שמתעניין באיזה הגדרה שם?
-
@ילד-שמתעניין באיזה הגדרה שם?
@לא-יודעת תראי לפי הצורך בעימוד

-
להגדרות ברירית המחדל או איפה ניתן להגדיר את גודל החלונת הנפתחים לדוג' בעריכת איש קשר שלא יקפוץ על מסך שלם אלא בצד שמאל רגיל
@לא-יודעת אמר בהאם ישנה אפשרות לאפס את ג'מייל:
לדוג' בעריכת איש קשר שלא יקפוץ על מסך שלם אלא בצד שמאל רגיל
האם כוונתך לעריכת "פרטי איש קשר" של אחד מאנשי הקשר שלך בג'ימייל?
:::


:::
בכדי לצפות באנשי הקשר שלך (תמונה 1 בספוילר לעיל), תיפתח לך חלונית בצד שמאל (כמו תמונה 2 בספוילר לעיל).
כשתרצה "לערוך"
פרטים של אחד מאנשי הקשר שלך - דרך החלונית בצד שמאל, תיפַתח לך חלונית נפרדת (על מסך שלם) בשביל העריכה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות