בקשת עזרה | שגיאה בהורדת שפה עברית בווינדוס 11
-
בקשת עזרה | שגיאה בהורדת שפה עברית בווינדוס 11
אהלן חברים, אני צריך עזרה בדחיפות,
התקנתי על מכונה וירטואלית ווינדוס 11, אך דא-עקא כשבאתי להוסיף את השפה העברית נתקלתי בשגיאה -

מישהו יודע אולי מה פירושה של השגיאה ומה אפשר לעשות?
תודה רבה רבה.
אציין, שגם @מישהו12 וגם @bbn ביצעו שליטה מרחוק למחשב שלי ולא הצליחו לפתור את הבעיה. (אולי @A0533057932 שידיו רב לו בכל הרשת ידעת תשובה?) -
@יושב-אהלים זה לא רק אצליך, זה אצל כולם.
יש אפשרות להתקין מהחנות של ווינדוס כאן אבל זה לא 100%
פתוח גם בנטפרי@yg-yg אמר בבקשת עזרה | שגיאה בהורדת שפה עברית בווינדוס 11:
@יושב-אהלים זה לא רק אצליך, זה אצל כולם.
לא, לי מישהו התחהר מרחוק ופתר לי את זה.
-
@יושב-אהלים זה לא רק אצליך, זה אצל כולם.
יש אפשרות להתקין מהחנות של ווינדוס כאן אבל זה לא 100%
פתוח גם בנטפרי@yg-yg אמר בבקשת עזרה | שגיאה בהורדת שפה עברית בווינדוס 11:
@יושב-אהלים זה לא רק אצליך, זה אצל כולם.
לא נכון.
@מישהו12 הצליח כפי שתתוכל לראות בתמונה:

-
כרגע הצלחתי רק להוסיף מקלדת עברית באמצעות הקובץ הזה:
ערכת-שפה-עברית.rar -
כרגע הצלחתי רק להוסיף מקלדת עברית באמצעות הקובץ הזה:
ערכת-שפה-עברית.rar -
כרגע הצלחתי רק להוסיף מקלדת עברית באמצעות הקובץ הזה:
ערכת-שפה-עברית.rar@יושב-אהלים אמר בבקשת עזרה | שגיאה בהורדת שפה עברית בווינדוס 11:
כרגע הצלחתי רק להוסיף מקלדת עברית באמצעות הקובץ הזה:
ערכת-שפה-עברית.rarזה ניתן לבחירה בהתקנה.
נ.ב - אם מישהו יגיד לי איך לשנות את שם המשתמש ואת שם תיקיית המשתמש בוינ11 אז אשנה (כרגע זה השם שלי...) ואעלה לכאן את הVDI. -
@יושב-אהלים יש אפשרות להתקין מהחנות של ווינדוס כאן אבל זה לא 100%
פתוח גם בנטפרי@yg-yg אמר בבקשת עזרה | שגיאה בהורדת שפה עברית בווינדוס 11:
@יושב-אהלים יש אפשרות להתקין מהחנות של ווינדוס כאן אבל זה לא 100%
פתוח גם בנטפריתודה, אני ינסה עוד מעט.
-
בקשת עזרה | שגיאה בהורדת שפה עברית בווינדוס 11
אהלן חברים, אני צריך עזרה בדחיפות,
התקנתי על מכונה וירטואלית ווינדוס 11, אך דא-עקא כשבאתי להוסיף את השפה העברית נתקלתי בשגיאה -

מישהו יודע אולי מה פירושה של השגיאה ומה אפשר לעשות?
תודה רבה רבה.
אציין, שגם @מישהו12 וגם @bbn ביצעו שליטה מרחוק למחשב שלי ולא הצליחו לפתור את הבעיה. (אולי @A0533057932 שידיו רב לו בכל הרשת ידעת תשובה?)@יושב-אהלים אמר בבקשת עזרה | שגיאה בהורדת שפה עברית בווינדוס 11:
בקשת עזרה | שגיאה בהורדת שפה עברית בווינדוס 11
אהלן חברים, אני צריך עזרה בדחיפות,
התקנתי על מכונה וירטואלית ווינדוס 11, אך דא-עקא כשבאתי להוסיף את השפה העברית נתקלתי בשגיאה -

מישהו יודע אולי מה פירושה של השגיאה ומה אפשר לעשות?
תודה רבה רבה.
אציין, שגם @מישהו12 וגם @bbn ביצעו שליטה מרחוק למחשב שלי ולא הצליחו לפתור את הבעיה. (אולי @A0533057932 שידיו רב לו בכל הרשת ידעת תשובה?)זה תקלה כללית, ווינדוס 11 לא מספיק אפויה ואין לה עברית מלאה, אגב שני אלו לא קשורים לשפת תצוגה של ווינדוס - אם זה מה שאתה מחפש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות