עזרה בהתחברות לנטסטיק
-
@קינג-קומפיוטר קישור בבקשה אם אפשר
@קבצן speedtest.net
עריכה: הייתה טעות בקישור עכשיו תקין -
@קבצן speedtest.net
עריכה: הייתה טעות בקישור עכשיו תקין@קינג-קומפיוטר שלחתי לבדיקה בנטפרי
-
@קינג-קומפיוטר שלחתי לבדיקה בנטפרי
@קבצן שים לב הייתה טעות בקישור זה פתוח בנטפרי ערכתי את הקישור עכשיו הוא תקין
-
@קבצן שים לב הייתה טעות בקישור זה פתוח בנטפרי ערכתי את הקישור עכשיו הוא תקין
-
@קבצן אמר בעזרה בהתחברות לנטסטיק:
@קינג-קומפיוטר 
-
@אמיר לפעמים דור3 עובד יותר טוב מדור4
לגבי 019, יש להם קליטה גם של פלאפון
אפשר לבקש לעבור בטלפון בשירות לקוחות
ודווקא הפלאפון עובד מהיר
ככה אצלי -
@מוטי-ברנד אמר בעזרה בהתחברות לנטסטיק:
פעם היה לי את הסטיק הזה ובאמת בהתחלה לא יכלתי גם לשר וויפי וגם חיבור ישיר למחשב אבל כשעברתי לRL פתאום התחיל לעבוד לי בו זמנית גם הוויפי
וכשהשתמשתי אם זה שמתי את זה אם מאריך ארוך למרפסת ואז היה לי קליטה יותר טובה
ולגבי הקליטה יכול להיות שעדיף שתעשה את זה על דור 3 ואז הוא יעבוד יותר טוב מנסיוןאיךמעבירים את זה לRL?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


כתובת קישור) מה שיצא!

כתובת תמונה)