מערכות תוכן
-
@שמואל אמר במערכות תוכן:
@ארי תלוי לאיזה צורך.
אני חושב (ואני צודק) שאין על הפיתוחים והאופציות שיש לימות המשיח, כמובן, אם אתה מוותר/לא צריך את זה אז תלך לחברות האחרות שמשלמים לוועדת הרבנים על מנת שלא יחסמו להם את המספרים.מניסון אם אתה מנייד מספר לימות המשיח וזה לא קו מפורסם שהוועדה תדע עליו הוא לא יחסם. אם הוועדה תדע על הקו היא תחסום אותו כי הוא חוסמת מה שבא לה.
יש עוד חברה שיש לה הרבה מאד פיתוחים, יש הרבה דברים שיש להם שאין לימות (ויש גם הפוך כמובן), אבל גם להם אין 'הסכם' עם ועדת הרבנים.
קוראים להם קליקול: http://clickcall.co.il/
ואתה צודק שלאחרונה ועדת הרבנים עושים מה שבא להם. אני מאד מסופק אם יש עדיין רבנים שיש להם מושג מה קורה שם. הם חוסמים על ימין ועל שמאל, גם קווים תמימים ממש! -
@ComFix אמר במערכות תוכן:
קוראים להם קליקול: http://clickcall.co.il/
קליקול = טלביפ.
שתיהם זה אותו מערכת בשינוי שם.
לצערי עם כל הכבוד המערכות של קליקול לא מתקרבות בקמצוץ לפיתוחים שיש לימות המשיח. -
@שמואל אמר במערכות תוכן:
@ComFix אמר במערכות תוכן:
קוראים להם קליקול: http://clickcall.co.il/
קליקול = טלביפ.
שתיהם זה אותו מערכת בשינוי שם.
לצערי עם כל הכבוד המערכות של קליקול לא מתקרבות בקמצוץ לפיתוחים שיש לימות המשיח. בעברי ליויתי חבר בתהליך פתיחת מערכת מכירות בימות המשיח, ואחרי שהם אמרו שיש להם וכו', הבנו שאין להם את האופציה הפשוטה, של לנהל את כל הלקוחות עם הפרטים שלהם. דהיינו, שהלקוח צריך בכל פעם להכניס את כל הפרטים מההתחלה.
עם כל הכאב שבהפסד, עזבנו את ימות המשיח ועברנו לקליקול. -
@ComFix אמר במערכות תוכן:
הוא לא זוכר פרטים מהתקשרות אחת למשנהו לפי מספר הטלפון של הלקוח.
לא הבנתי.
אתה רוצה לאגור נתונים על לקוח ע"פ מספר טלפון שלו? בטח שזה קיים!@ComFix אמר במערכות תוכן:
בקשר לAPI- איני יודע.
אחד מהאפשרויות שעושות את ימות המשיח מערכות כמעט בילתי מוגבלות באפשרויות שלהם זה שיש להם תמיכה בapi.
לא נראה לי שיש את זה לקליקול -
@שמואל אמר במערכות תוכן:
@ארי תלוי לאיזה צורך.
אני חושב (ואני צודק) שאין על הפיתוחים והאופציות שיש לימות המשיח, כמובן, אם אתה מוותר/לא צריך את זה אז תלך לחברות האחרות שמשלמים לוועדת הרבנים על מנת שלא יחסמו להם את המספרים.מניסון אם אתה מנייד מספר לימות המשיח וזה לא קו מפורסם שהוועדה תדע עליו הוא לא יחסם. אם הוועדה תדע על הקו היא תחסום אותו כי הוא חוסמת מה שבא לה.
@שמואל מנסיוני,
אין שום בעיה לפתוח קוים בימות המשיח. ועדת הרבנים מאשרת את זה תוך כמה שעות.(לי יש שני קוים כאלה)
הם לא פותחים מתי ש:
-
יש הפניה מהמערכת לקווי תוכן.
-
תוכן הקו הוא בעל תוכן פוליטי\וכדומה
כל קווי המכירות והמידע, עובדים ללא שום בעיה עם ועדת הרבנים.
-
-
@מטעמים אמר במערכות תוכן:
הם לא פותחים מתי ש:
יש הפניה מהמערכת לקווי תוכן.
תוכן הקו הוא בעל תוכן פוליטי\וכדומה
ואני מוסיף: קוים נחסמים כאשר הם:
- לא דיווחו עליהם שהם קוים ללא בעיה.
- הם נמצאים בתוך טווחים כאלה ואחרים של חברות מסוימות שהוועדה מורידה שם מאות אלפי מספרים.
האמת שזה לא דיון על הוועדה, אבל זה הזוי שכאשר אני פותח קו הוא כבחירת מחדל חסום ואני כל פעם צריך להגיש בקשה שיפתחו אותו.
לא משנה, שורה תחתונה לשאלת השואל, תלוי למה הוא צריך את הקו, כשנדע נוכל להפנות אותו לחברה בה זה אפשרי -
@מטעמים אמר במערכות תוכן:
@שמואל מנסיוני,
אין שום בעיה לפתוח קוים בימות המשיח. ועדת הרבנים מאשרת את זה תוך כמה שעות.
(לי יש שני קוים כאלה)
הם לא פותחים מתי ש:
-
יש הפניה מהמערכת לקווי תוכן.
-
תוכן הקו הוא בעל תוכן פוליטי\וכדומה
כל קווי המכירות והמידע, עובדים ללא שום בעיה עם ועדת הרבנים
מניסיוני, זה שקר וכזב (אלא אם אתה מכיר באופן אישי בן אדם "מבפנים" שיכול לעבור על הקריטוריונים (שאין להם))
-
-
@חנון-המרבה אמר במערכות תוכן:
מניסיוני, זה שקר וכזב (אלא אם אתה מכיר באופן אישי בן אדם "מבפנים" שיכול לעבור על הקריטוריונים (שאין להם))
לא יודע על מה אתה מדבר.
אני רק כתבתי את הניסיון האישי שהיה לי עם 2 מספרים.קיבלתי אותם מימות המשיח שהם חסומים. והועדה פתחה לי אותם צ'יק צ'ק.
התקשרתי. השארתי הודעה. אמרתי שאין בקו שום תוכן פסול. הנציג חזר אליי ואחרי שעתיים הקו היה פתוח.