עזרה I משתמש וינ' על און קי
-
היי, יש אפשרות להשים על און קי גרסה ניידת של וינדווס
ואז בכל פעם שמחברים את המחשב יעלה לי המתמש שנמצא באונקי? -
היי, יש אפשרות להשים על און קי גרסה ניידת של וינדווס
ואז בכל פעם שמחברים את המחשב יעלה לי המתמש שנמצא באונקי? -
היי, יש אפשרות להשים על און קי גרסה ניידת של וינדווס
ואז בכל פעם שמחברים את המחשב יעלה לי המתמש שנמצא באונקי? -
@ארי 16 מספיק בקושי למערכת הפעלה + דפדפן ועוד כמה תוכנות בודדות. לווינ' 10 (אפי' מהדורה 1909) צריך מינימום 32.
@צדיק-תמים אני התקנתי וינדוס 10על 16 ג"ב
-
@צדיק-תמים אני התקנתי וינדוס 10על 16 ג"ב
-
@אי-אם יש לך כאן מדריך
https://mitmachim.top/post/40180@משה-144
@אלישי אמר במדריך - התקנת מערכת הפעלה על דיסק אונקי (מומלץ? - לא.) :יכול להיות שזה יימשך זמן רק מאוד (חצי יום- יום..), ולכן כל הפעולה הזאת לא מומלצת במעבר ממחשב למחשב..., וכל האמור זה רק במקרה הטוב, במקרה הפחות טוב, המערכת הפעלה תציג לכם מסך כחול וביי ביי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות