שיחרור מחשב מחסימה
-
התקנתי לעצמי איזה קובץ שהיה כאן בפורום לחסימת מחשב מאינטרנט.
כעת אני רוצה לשחרר.
בפוסט היה גם קובץ שיחרור. הבעי שאני לא מוצא את הפוסט האמור....
מישהו יכול לעזור?
תודה! -
@אינטרקום זהו שאני לא זוכר...
נראה לי שקובץ החסימה משמש גם לשיחרור
אבל אני לא זוכר מאיפה הורדתי אותו
-
@aiib
אני לא נביא (עדיין לצערי. זה בדרך, אבל... עדיין לא), ונראה לי שאין כאן אחד כזה בפורום
.
אז לפחות תכתוב מה הקובץ עושה, איזה סוג חסימה.
דפדפן, וויפי וכדו'. -
התקנתי לעצמי איזה קובץ שהיה כאן בפורום לחסימת מחשב מאינטרנט.
כעת אני רוצה לשחרר.
בפוסט היה גם קובץ שיחרור. הבעי שאני לא מוצא את הפוסט האמור....
מישהו יכול לעזור?
תודה! -
@yaakovsas לא
מדובר בקובץ שחוסם לחלוטין ולא עם רשימה לבנה או פילטר -
@yaakovsas לא
מדובר בקובץ שחוסם לחלוטין ולא עם רשימה לבנה או פילטר -
@הנני-העני זה רק לוויפי
-
@הנני-העני זה רק לוויפי
-
@הנני-העני יש מצב שזה זה
אבל אני כמעט בטוח 100 אחוז שבקובץ שאני הורדתי היה כתוב שההסרה היא בהפעלה חוזרת של הקובץ ובקובץ שהפנת אותי זה ללא הסרה.האם יש דרך לבדוק מה חוסם את החיבור?
-
@הנני-העני יש מצב שזה זה
אבל אני כמעט בטוח 100 אחוז שבקובץ שאני הורדתי היה כתוב שההסרה היא בהפעלה חוזרת של הקובץ ובקובץ שהפנת אותי זה ללא הסרה.האם יש דרך לבדוק מה חוסם את החיבור?
@aiib אתה מתכוון לזה? חסימת-אינטרנט.cmd
פתיחת-אינטרנט.cmd -
@aiib אתה מתכוון לזה? חסימת-אינטרנט.cmd
פתיחת-אינטרנט.cmd
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות