חלון הכרום תמיד מסתיר את שאר החלונות
-
תופעה מעצבנת. כאשר הכרום פתוח הוא תמיד מעל כל החלונות האחרים. למשל אם יש תיקיה או תוכנה ממוזערת, ואני לוחץ כדי להעלות אותה. או לפתוח חלון חדש. זה לא עולה מעל הכרום אלא הכרום ממשיך להסתיר אותו ואני צריך כל פעם למזער את הכרום כדי לראות חלונות אחרים.
(שאר החלונות מתנהגים רגיל, רק הכרום בעייתי)
אשמח מאד לפתרונות -
תופעה מעצבנת. כאשר הכרום פתוח הוא תמיד מעל כל החלונות האחרים. למשל אם יש תיקיה או תוכנה ממוזערת, ואני לוחץ כדי להעלות אותה. או לפתוח חלון חדש. זה לא עולה מעל הכרום אלא הכרום ממשיך להסתיר אותו ואני צריך כל פעם למזער את הכרום כדי לראות חלונות אחרים.
(שאר החלונות מתנהגים רגיל, רק הכרום בעייתי)
אשמח מאד לפתרונות -
@yaakovsas
אלט רווח סי בכלל לא סוגר לי את הכרום
היי אבל זה פתר את הבעיה
תודה רבה!!! -
@yaakovsas
אלט רווח סי בכלל לא סוגר לי את הכרום
היי אבל זה פתר את הבעיה
תודה רבה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות