באג-אין לי דיסלייק
-

יש דרך לסדר את זה?:::
לפי מה שראיתי אין כלום בקובץ של הדיסלייק((https://file.shmuel.net/unLIKE.png)
:::
@שמח-לעזור מה הבעיה??
-
@שמח-לעזור מה הבעיה??
-
@שמח-לעזור כן אה אין לי מושג- לפנות להנהלה

-
@שמח-לעזור כן אה אין לי מושג- לפנות להנהלה

-
@שמח-לעזור לא
-
@שמח-לעזור לא
-
@שמח-לעזור לא
@שמח-לעזור יכול גם להיות סימנתה סתם דיסלייק
-
@שמח-לעזור הנהלה תעזור לך
-
@שמח-לעזור, @שרגי,
תעשו 'ריענון'.גם לי לא היה... עשיתי כעת 'ריענון', וחזר...

-
@שמח-לעזור, @שרגי,
תעשו 'ריענון'.גם לי לא היה... עשיתי כעת 'ריענון', וחזר...

-
@שמח-לעזור אז למה הנושא מסומן כנפתר?
-

יש דרך לסדר את זה?:::
לפי מה שראיתי אין כלום בקובץ של הדיסלייק((https://file.shmuel.net/unLIKE.png)
:::
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות