נוקיה C-2 לא מצליח לשנות תפריט
-
@שרגי מה ס'תומר לא מגיב?
זה מראה לך מסך שחור?@ephraum-tzvi לא אני מחבור את המכשיר והוא קלוט אותו אבל מתי שאני רוצה להחליף גירסה הוא לא נותן
-
@ephraum-tzvi לא אני מחבור את המכשיר והוא קלוט אותו אבל מתי שאני רוצה להחליף גירסה הוא לא נותן
-
@שרגי אתה ניסית להדביק בלי למחוק את הקובץ תפריט הישן?
@ephraum-tzvi לא להחליף את התפריט
-
@ephraum-tzvi לא להחליף את התפריט
-
@שרגי דרייברים יש?
-
@שרגי אמר בנוקיה C-2 לא מצליח לשנות תפריט:
לא להחליף את התפריט
אהה אתה מנסה להעתיק את התפריט למחשב?
אז אם כן אני יכול להעלות לכאן קובץ של התפריט שלי... -
אם אתה רוצה את הקובץ תפריט שלי -menusettings.xml.txt
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות