יצירת קשר עם משתמש
-
רציתי לשאול כמה שאלות לגבי הפורום חוקים וכו'. ויש גם כמה רגישות שלא לענין לכתוב עליהם בריש גלי.
חשבתי לפנות אל משתמש פרטי, אבל אני משתמש חדש ולכן אין לי אפשרות לצ'אט.
אז מה הם האפשרויות? בעיקר אני רוצה ליצור קשר עם @מוטי-ברנד הוא עשה עלי רושם טוב משום מה.
תודה -
רציתי לשאול כמה שאלות לגבי הפורום חוקים וכו'. ויש גם כמה רגישות שלא לענין לכתוב עליהם בריש גלי.
חשבתי לפנות אל משתמש פרטי, אבל אני משתמש חדש ולכן אין לי אפשרות לצ'אט.
אז מה הם האפשרויות? בעיקר אני רוצה ליצור קשר עם @מוטי-ברנד הוא עשה עלי רושם טוב משום מה.
תודה@יש-שדה תתכתב איתו במייל עד שיהיה לך מספיק מוניטין
-
@יש-שדה תתכתב איתו במייל עד שיהיה לך מספיק מוניטין
@העזרן-הראשי אמר ביצירת קשר עם משתמש:
@יש-שדה תתכתב איתו במייל עד שיהיה לך מספיק מוניטין
נו זה בדיוק מה שאני שואל, איך מגיעים למייל שלו?
-
@העזרן-הראשי אמר ביצירת קשר עם משתמש:
@יש-שדה תתכתב איתו במייל עד שיהיה לך מספיק מוניטין
נו זה בדיוק מה שאני שואל, איך מגיעים למייל שלו?
@יש-שדה כשהוא יגיע לכאן משום שתייגת אותו אז הוא יראה שאתה רוצה להיות איתו בקשר ואז הוא ישלח לך את המייל שלו או משהו כזה
:::
אם הוא ירצה כמובן

:::
-
רציתי לשאול כמה שאלות לגבי הפורום חוקים וכו'. ויש גם כמה רגישות שלא לענין לכתוב עליהם בריש גלי.
חשבתי לפנות אל משתמש פרטי, אבל אני משתמש חדש ולכן אין לי אפשרות לצ'אט.
אז מה הם האפשרויות? בעיקר אני רוצה ליצור קשר עם @מוטי-ברנד הוא עשה עלי רושם טוב משום מה.
תודה -
רציתי לשאול כמה שאלות לגבי הפורום חוקים וכו'. ויש גם כמה רגישות שלא לענין לכתוב עליהם בריש גלי.
חשבתי לפנות אל משתמש פרטי, אבל אני משתמש חדש ולכן אין לי אפשרות לצ'אט.
אז מה הם האפשרויות? בעיקר אני רוצה ליצור קשר עם @מוטי-ברנד הוא עשה עלי רושם טוב משום מה.
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות