דפדפן אינטרנט - הקטנת והגדלת גודל התצוגה
-
קונטרל מינוס או פלוס משנה את גודל התצוגה של הדפדפן
@לעכשיו אמר בדפדפן אינטרנט - הקטנת והגדלת גודל התצוגה:
ואם רוצים להחזיר לגודל המקורי אז קונטרול אפס
@יענקל-ה אמר בדפדפן אינטרנט - הקטנת והגדלת גודל התצוגה:
קונטרול מינוס או פלוס משנה את גודל התצוגה של הדפדפן
ויש עוד דרך פשוטה ביותר ע"י קונטרול + לסובב עם הגלגלת של העכבר לכיון מעלה ומטה
ובשעת מעשה נפתח למעלה בצד השמאלי של המסך קוביה בו מופיע הגודל ושם יופיע + / - ותוכלו לבחור הגודל הרצויה.בהצלחה.
-
קונטרל מינוס או פלוס משנה את גודל התצוגה של הדפדפן
@לעכשיו אמר בדפדפן אינטרנט - הקטנת והגדלת גודל התצוגה:
ואם רוצים להחזיר לגודל המקורי אז קונטרול אפס
-
@יענקל-ה אמר בדפדפן אינטרנט - הקטנת והגדלת גודל התצוגה:
קונטרול מינוס או פלוס משנה את גודל התצוגה של הדפדפן
ויש עוד דרך פשוטה ביותר ע"י קונטרול + לסובב עם הגלגלת של העכבר לכיון מעלה ומטה
ובשעת מעשה נפתח למעלה בצד השמאלי של המסך קוביה בו מופיע הגודל ושם יופיע + / - ותוכלו לבחור הגודל הרצויה.בהצלחה.
@מגדלים אם זה מחשב נייד אז אפשר פשוט לעשות עם האגודל והאצבע, להרחיב אותם ואז זה יגדל, לא הסברתי טוב, אם יש מישהו שמבין לּּמה אני מתכוון אז שיסביר יותר טוב
-
@מגדלים אם זה מחשב נייד אז אפשר פשוט לעשות עם האגודל והאצבע, להרחיב אותם ואז זה יגדל, לא הסברתי טוב, אם יש מישהו שמבין לּּמה אני מתכוון אז שיסביר יותר טוב
@העזרן-הראשי אמר בדפדפן אינטרנט - הקטנת והגדלת גודל התצוגה:
אם זה מחשב נייד אז אפשר פשוט לעשות עם האגודל והאצבע, להרחיב אותם ואז זה יגדל
'צביטה' בלע"ז
-
קונטרל מינוס או פלוס משנה את גודל התצוגה של הדפדפן
@לעכשיו אמר בדפדפן אינטרנט - הקטנת והגדלת גודל התצוגה:
ואם רוצים להחזיר לגודל המקורי אז קונטרול אפס
-
@מגדלים אם זה מחשב נייד אז אפשר פשוט לעשות עם האגודל והאצבע, להרחיב אותם ואז זה יגדל, לא הסברתי טוב, אם יש מישהו שמבין לּּמה אני מתכוון אז שיסביר יותר טוב
@העזרן-הראשי דהיינו לגעת עם שני האצבעות יחד ( @לעכשיו 'צביטה' "בלע"ז") ולצמצם ודו'ק,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
