פיענוח דוח סמארט לSSD
-
-
-
@שמח-לעזור אמר בפיענוח דוח סמארט לSSD:

למה הוא כותב לי 99%?מה הבעיה?99% משמע 99 אחוז לשימוש (בקיצור זה מעולה , ההפיכך של זה שהיה כתוב כאן 1 אחוז)
ככה אני זוכר שמישהו העלה נושא ושאל אותה שאלה ומשחזר מידע ענה משהו בסגנון
@משחזר-מידע אשמח אם תוכל לבאר יותר ולדקדקני -
@שמח-לעזור אמר בפיענוח דוח סמארט לSSD:

למה הוא כותב לי 99%?מה הבעיה?99% משמע 99 אחוז לשימוש (בקיצור זה מעולה , ההפיכך של זה שהיה כתוב כאן 1 אחוז)
ככה אני זוכר שמישהו העלה נושא ושאל אותה שאלה ומשחזר מידע ענה משהו בסגנון
@משחזר-מידע אשמח אם תוכל לבאר יותר ולדקדקני@הנני-העני כל כונן מוגבל במס' הכתיבה/קריאה שלו עם הזמן היכולת שלו יורדת וזה אומר שהמצב לא משהו
ככה משחזר מידע כתב פעם (בכונן שם היו עוד כמה בעיות ככה שהמצב היה ממש בעייתי) -
@הנני-העני כל כונן מוגבל במס' הכתיבה/קריאה שלו עם הזמן היכולת שלו יורדת וזה אומר שהמצב לא משהו
ככה משחזר מידע כתב פעם (בכונן שם היו עוד כמה בעיות ככה שהמצב היה ממש בעייתי) -
@קינג-קומפיוטר
בדיוק כך
פשוט לא זכרתי מה הוא כתב אז
ואתה מביא ציטוט אחד לאחד
תודה!@הנני-העני אבל למה 99?(למה המספר המבאס הזה
) -
@הנני-העני אבל למה 99?(למה המספר המבאס הזה
)@שמח-לעזור אמר בפיענוח דוח סמארט לSSD:
@הנני-העני אבל למה 99?(למה המספר המבאס הזה
)תגיד לי כמה שטח פנוי יש לך בדיסק אכין לך סקריפט שיוריד לך את זה בא נאמר לאפס יהי טוב ? (או כל מס'אחר שתבחר)
-
@שמח-לעזור אמר בפיענוח דוח סמארט לSSD:
@הנני-העני אבל למה 99?(למה המספר המבאס הזה
)תגיד לי כמה שטח פנוי יש לך בדיסק אכין לך סקריפט שיוריד לך את זה בא נאמר לאפס יהי טוב ? (או כל מס'אחר שתבחר)
@משחזר-מידע נשאר לי 119 ומה זה אומר להוריד לאפס?
-
@שמח-לעזור אמר בפיענוח דוח סמארט לSSD:
@הנני-העני אבל למה 99?(למה המספר המבאס הזה
)תגיד לי כמה שטח פנוי יש לך בדיסק אכין לך סקריפט שיוריד לך את זה בא נאמר לאפס יהי טוב ? (או כל מס'אחר שתבחר)
@משחזר-מידע אמר בפיענוח דוח סמארט לSSD:
@שמח-לעזור אמר בפיענוח דוח סמארט לSSD:
@הנני-העני אבל למה 99?(למה המספר המבאס הזה
)תגיד לי כמה שטח פנוי יש לך בדיסק אכין לך סקריפט שיוריד לך את זה בא נאמר לאפס יהי טוב ? (או כל מס'אחר שתבחר)
נראה לי ש @שמח-לעזור לא הבין את הבדיחה
-
@משחזר-מידע אמר בפיענוח דוח סמארט לSSD:
@שמח-לעזור אמר בפיענוח דוח סמארט לSSD:
@הנני-העני אבל למה 99?(למה המספר המבאס הזה
)תגיד לי כמה שטח פנוי יש לך בדיסק אכין לך סקריפט שיוריד לך את זה בא נאמר לאפס יהי טוב ? (או כל מס'אחר שתבחר)
נראה לי ש @שמח-לעזור לא הבין את הבדיחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
