שאלה | הסתרת שורת הסימניות בדפדפן
-
@מ-ג אמר באיך מקטינים את התצוגה של הדפדפן:
ז"א שיראו רק את הלשוניות הפתוחות ולא את מה שמתחת
החלק הזה

הגדרות- חיפוש ''סימניות''

-
@מ-ג אמר באיך מקטינים את התצוגה של הדפדפן:
ז"א שיראו רק את הלשוניות הפתוחות ולא את מה שמתחת
החלק הזה

הגדרות- חיפוש ''סימניות''

@יוסי-הגאון אמר בשאלה | הסתרת שורת הסימניות בדפדפן:
@מ-ג אמר באיך מקטינים את התצוגה של הדפדפן:
ז"א שיראו רק את הלשוניות הפתוחות ולא את מה שמתחת
החלק הזה

הגדרות- חיפוש ''סימניות''
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1624192720360-59308724-898a-436e-9a24-e18749d53c32-image.png@מ-ג
לחילופין, בקיצורי מקשים: CTRL+SHIFT+B -
@מ-ג אמר באיך מקטינים את התצוגה של הדפדפן:
ז"א שיראו רק את הלשוניות הפתוחות ולא את מה שמתחת
החלק הזה

הגדרות- חיפוש ''סימניות''

@יוסי-הגאון
תודה
אבל אם אני רוצה למצוא את הסימניות איך מגיעים לזה? -
@יוסי-הגאון
תודה
אבל אם אני רוצה למצוא את הסימניות איך מגיעים לזה?@מ-ג אמר בשאלה | הסתרת שורת הסימניות בדפדפן:
אבל אם אני רוצה למצוא את הסימניות איך מגיעים לזה?
2 אפשרויות:
-
לוחץ שוב על CTRL+SHIFT+B.
-
למעלה - בצדו השמאלי של הדפדפן, קליק על ה3 נקודות > סימניות.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות