יצירת אימג' ללא ניקוי משתמשים
-
יש לי מחשב שעבדתי במשך שעות ע"ג שעות לחסום אותו (ראו קצת כאן)
ועכשיו אני מחליף שם את כל המחשב (לוח אם, מעבד, זיכרון ראם, דיסק, ובקיצור הכל)
השאלה היא האם כדאי ליצור אימג' ללא ניקוי של המערכת
לא התקנתי שם דרייברים עם תוכנות חיצוניות, אלא רק מה שווינדוס התקין בעדכונים
השאלה היא האם יש עדיין דרך לעשות שם ניקוי של דרייברים בלבד
או שעדיף להשקיע בעבודה של 12 שעות מהתחלה, ולקבל מערכת שיכולה לנצל את המחשב
(ומדובר על מחשב שיש בהחלט מה לנצל בו
)במידה ואין לי מה להפסיד מיצירת אימג', אז איך עדיף ליצור אותו עם אקרוניס?
או עם ImageX כמו שהובא בתחומים כאן ואז אני צריך לדעת ע"כ על איזה פעולה מ SysPrep אני צריך לדלג@KINGYOS
@A0533057932
@אמיר
תודה לעוזרים -
יש לי מחשב שעבדתי במשך שעות ע"ג שעות לחסום אותו (ראו קצת כאן)
ועכשיו אני מחליף שם את כל המחשב (לוח אם, מעבד, זיכרון ראם, דיסק, ובקיצור הכל)
השאלה היא האם כדאי ליצור אימג' ללא ניקוי של המערכת
לא התקנתי שם דרייברים עם תוכנות חיצוניות, אלא רק מה שווינדוס התקין בעדכונים
השאלה היא האם יש עדיין דרך לעשות שם ניקוי של דרייברים בלבד
או שעדיף להשקיע בעבודה של 12 שעות מהתחלה, ולקבל מערכת שיכולה לנצל את המחשב
(ומדובר על מחשב שיש בהחלט מה לנצל בו
)במידה ואין לי מה להפסיד מיצירת אימג', אז איך עדיף ליצור אותו עם אקרוניס?
או עם ImageX כמו שהובא בתחומים כאן ואז אני צריך לדעת ע"כ על איזה פעולה מ SysPrep אני צריך לדלג@KINGYOS
@A0533057932
@אמיר
תודה לעוזרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות