בעיה בזיהוי כונן במעבדי דור 11
-
@emg אמר בבעיה בזיהוי כונן במעבדי דור 11:
כשהתקנתי את WINDOWS כששואל באיזה כונן להתקין לא מוצא כונן עשיתי כמו המדריך של @זלמן פה
ובאמת עזר אך אם אני מעלה דיסק טכנאים או כל מיני תוכנות עם הפעלה מהביוס הם לא מוצאות את הכונן למישהו יש פיתרון יעזור לי מאוד
תודה רבהאותו הדבר ניתן לעשות גם עם דיסק טכנאים.
-
@emg אמר בבעיה בזיהוי כונן במעבדי דור 11:
כשהתקנתי את WINDOWS כששואל באיזה כונן להתקין לא מוצא כונן עשיתי כמו המדריך של @זלמן פה
ובאמת עזר אך אם אני מעלה דיסק טכנאים או כל מיני תוכנות עם הפעלה מהביוס הם לא מוצאות את הכונן למישהו יש פיתרון יעזור לי מאוד
תודה רבהאותו הדבר ניתן לעשות גם עם דיסק טכנאים.
-
-
-
@emg אמר בבעיה בזיהוי כונן במעבדי דור 11:
@comfix מה זה אותו דבר אין שם אופציה לטעינת מנהל התקן ?
במנהל ההתקנים. בRAID CONTROLER.
-
@emg אמר בבעיה בזיהוי כונן במעבדי דור 11:
@comfix מה זה אותו דבר אין שם אופציה לטעינת מנהל התקן ?
במנהל ההתקנים. בRAID CONTROLER.
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


) כבר הכניסו לו את הדרייבר של IRST מובנה בתוך הדיסק, ולא צריך לעשות כלום כדי לראות את הכונן גם במעבדי דור 11.