שגיאה בביטול כיבוי מתוזמן דרך שורת הפקודה
-
@מישהו12 אמר בשגיאה בביטול כיבוי מתוזמן דרך שורת הפקודה:
@שמואל כתוב שהכיבוי בתהליך.
כתוב שאין כיבוי בתהליך.
@שמואל אמר בשגיאה בביטול כיבוי מתוזמן דרך שורת הפקודה:
@מישהו12 אמר בשגיאה בביטול כיבוי מתוזמן דרך שורת הפקודה:
@שמואל כתוב שהכיבוי בתהליך.
כתוב שאין כיבוי בתהליך.
@מישהו12 אמר בשגיאה בביטול כיבוי מתוזמן דרך שורת הפקודה:
@מישהו12 אמר בשגיאה בביטול כיבוי מתוזמן דרך שורת הפקודה:
@שמואל כתוב שהכיבוי בתהליך.
מה זה אומר?אופס, פספתי את הNo...

מעניין, כי אני יודע שיש כיבוי בתהליך...
קפצה הודעה כזו, אבל לא של shutdown רגיל, משהו מוזר.אמור מחר להיות שוב, אצלם מסך של ההודעה.
נראלי תזמנו דרך מתזמן המשימות
shutdown /s, לא בCMDshutdown -s -t ....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות