בקשת מידע | ווינדוס 11
-
אני צריך מידע מדויק,
כרגע יש לי ווינדוס עם רישיון חוקי וחשבתי לעדכן לווינדוס 11,
השאלה היא:
האם זה תומך עברית?
האם יש לכל מה שהעלו כאן בפורום רישיון רישמי?
האם שווה להתקין אותו ללא דואל בוט\מכונה ווירטואלית?
האם זה גירסא רישמית או גירסת בטא?
תודה. -
אני צריך מידע מדויק,
כרגע יש לי ווינדוס עם רישיון חוקי וחשבתי לעדכן לווינדוס 11,
השאלה היא:
האם זה תומך עברית?
האם יש לכל מה שהעלו כאן בפורום רישיון רישמי?
האם שווה להתקין אותו ללא דואל בוט\מכונה ווירטואלית?
האם זה גירסא רישמית או גירסת בטא?
תודה.@יושב-אהלים
קראת את זה?
https://mitmachim.top/post/340783זה עוד לא רישמי ולכן זה לא יציב
-
@יושב-אהלים
קראת את זה?
https://mitmachim.top/post/340783זה עוד לא רישמי ולכן זה לא יציב
@משה-מזרחי אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
https://mitmachim.top/post/340783
זה עוד לא רישמי ולכן זה לא יציבניסתי לקרוא את זה, פשוט הסתחררתי מהמלל והתמונות שם.
מה הפירוש לא יציב? -
אני צריך מידע מדויק,
כרגע יש לי ווינדוס עם רישיון חוקי וחשבתי לעדכן לווינדוס 11,
השאלה היא:
האם זה תומך עברית?
האם יש לכל מה שהעלו כאן בפורום רישיון רישמי?
האם שווה להתקין אותו ללא דואל בוט\מכונה ווירטואלית?
האם זה גירסא רישמית או גירסת בטא?
תודה.@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
האם זה תומך עברית?
חלקית
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
האם יש לכל מה שהעלו כאן בפורום רישיון רישמי?
לא
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
האם שווה להתקין אותו ללא דואל בוט\מכונה ווירטואלית?
מכונה וירטואלית
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
האם זה גירסא רישמית או גירסת בטא?
גרסת בטא.
-
@משה-מזרחי אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
https://mitmachim.top/post/340783
זה עוד לא רישמי ולכן זה לא יציבניסתי לקרוא את זה, פשוט הסתחררתי מהמלל והתמונות שם.
מה הפירוש לא יציב?@יושב-אהלים
אתה רואה שאפילו בגרסאות כמו 2004 לפעמים יש בעיות עם עדכון
אז וודאי שיהיה בעיות מתי שיוצא גרסה חדשה לגמריקטעים נבחרים
https://mitmachim.top/post/341295
https://mitmachim.top/post/341494 -
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
האם זה תומך עברית?
חלקית
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
האם יש לכל מה שהעלו כאן בפורום רישיון רישמי?
לא
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
האם שווה להתקין אותו ללא דואל בוט\מכונה ווירטואלית?
מכונה וירטואלית
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
האם זה גירסא רישמית או גירסת בטא?
גרסת בטא.
-
@מישהו12 אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
האם יש לכל מה שהעלו כאן בפורום רישיון רישמי?
לא
אמרו שאפשר עם פריצה רגילה של ווינדוס 10, נכון?
-
@משה-מזרחי אין רישיון רשמי.
-
@משה-מזרחי גם מי שמשתמש בפריצות! הוא שאל אם יש רישיון רשמי ולכן זה לא יעזור לו
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
האם יש לכל מה שהעלו כאן בפורום רישיון רישמי?
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
שווה לי להוריד ולהתקין ווינדוס 11?
על מכונה וירטואלית
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
ובכלל, איך עושים מכונה וירטואלית? זה מסובך?
https://techno-tech.cf/topic/437/מדריך-וירטואל-בוקס/1
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
ועוד שאלה המפרט של המחשב שלי יחזיק מכונה וירטואלית?
כן
-
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
שווה לי להוריד ולהתקין ווינדוס 11?
על מכונה וירטואלית
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
ובכלל, איך עושים מכונה וירטואלית? זה מסובך?
https://techno-tech.cf/topic/437/מדריך-וירטואל-בוקס/1
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
ועוד שאלה המפרט של המחשב שלי יחזיק מכונה וירטואלית?
כן
-
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
שווה לי להוריד ולהתקין ווינדוס 11?
על מכונה וירטואלית
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
ובכלל, איך עושים מכונה וירטואלית? זה מסובך?
https://techno-tech.cf/topic/437/מדריך-וירטואל-בוקס/1
@יושב-אהלים אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
ועוד שאלה המפרט של המחשב שלי יחזיק מכונה וירטואלית?
כן
-
-
@יושב-אהלים כי זה עלול להזיק למחשב
@מישהו12 יכול לסבך
-
@יושב-אהלים
קראת את זה?
https://mitmachim.top/post/340783זה עוד לא רישמי ולכן זה לא יציב
@משה-מזרחי אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
@יושב-אהלים
קראת את זה?
https://mitmachim.top/post/340783זה עוד לא רישמי ולכן זה לא יציב
אז מתי זה כן יהיה רשמי?
-
@משה-מזרחי אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
@יושב-אהלים
קראת את זה?
https://mitmachim.top/post/340783זה עוד לא רישמי ולכן זה לא יציב
אז מתי זה כן יהיה רשמי?
@יהונתן-קולדצקי אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
@משה-מזרחי אמר בבקשת מידע | ווינדוס 11:
@יושב-אהלים
קראת את זה?
https://mitmachim.top/post/340783זה עוד לא רישמי ולכן זה לא יציב
אז מתי זה כן יהיה רשמי?
כמה חודשים אאל"ט
-
ח חברים העביר נושא זה מ-עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה ב-
-
א אלישי העביר נושא זה מ-Windows 11 - ווינדוס 11 ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות