איפוס סיסמא בווינדוס | טיפ
-
ערב נחמד לכולם.
ראיתי שיש הרבה חברים שננעל להם המחשב, שוכחים סיסמא או שלא עובד מאיזו שהיא סיבה.
חשבתי רק לעורר ולהמליץ על דבר ידוע (ככה לפחות חשבתי), בסוד: "סוף מעשה במחשבה תחילה".
לוינדוס יש כלי פשוט לזה, רק צריך להכין אותו מראש לפני שננעל המחשב!!כל מה שצריך זה דיסק און קי.
- מכניסים את הדיסק און קי
- נכנסים ל'לוח הבקרה' > 'חשבונות משתמשים' > ובתפריט מצד ימין - 'צור דיסק לאיפוס סיסמא'.
- בוחרים שם את הדיסק הנכון. לא לטעות!!
- מתקינים.
בהצלחה.
אזהרה: כל מי שיהיה לו את הדיסק און קי - יוכל להיכנס למחשב שלכם בלא סיסמא. שמרו עליו!
הבהרה: הדיסק יכול להיות מלא בדברים. כלום לא נמחק.
-
ערב נחמד לכולם.
ראיתי שיש הרבה חברים שננעל להם המחשב, שוכחים סיסמא או שלא עובד מאיזו שהיא סיבה.
חשבתי רק לעורר ולהמליץ על דבר ידוע (ככה לפחות חשבתי), בסוד: "סוף מעשה במחשבה תחילה".
לוינדוס יש כלי פשוט לזה, רק צריך להכין אותו מראש לפני שננעל המחשב!!כל מה שצריך זה דיסק און קי.
- מכניסים את הדיסק און קי
- נכנסים ל'לוח הבקרה' > 'חשבונות משתמשים' > ובתפריט מצד ימין - 'צור דיסק לאיפוס סיסמא'.
- בוחרים שם את הדיסק הנכון. לא לטעות!!
- מתקינים.
בהצלחה.
אזהרה: כל מי שיהיה לו את הדיסק און קי - יוכל להיכנס למחשב שלכם בלא סיסמא. שמרו עליו!
הבהרה: הדיסק יכול להיות מלא בדברים. כלום לא נמחק.
@אינטרקום חזק וברוך על המדריך.
יש עוד אפשרות לאיפוס סיסמה גם ללא דיסקנכנסים להגדרות- חשבונות- לשונית אפשרויות כניסה- סיסמה- ויש אפשרות של שאלות הבטחה.

בהצלחה.
-
א אני אני 1 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות