עזרה בהתקנת וינ. 7 לצד וינ. 10
-
ניסיתי להתקין וינ. 7 לצד וינ. 10 ע"י פיצול מחיצות. אמנם לאחר אתחול ראשון לאחר ההתקנה בכניסה בבוט לוינ. 7 אני מקבל מסך כזה:

האם יש דרך כן להתקין וינדוס 7 לצד וינדוס 10 או שאין דבר כזה.
או אולי להתקין קודם את וינדוס 7 ולאחר מכן את וינדוס 10 (אני ינסה רק אם אדע שזה אכן יועיל, כי לא מזמן עשיתי התקנה נקייה של וינדוס 10)אשמח למענה. (ניסיתי לחפש בגוגל, אך לא מצאתי מענה ברור ואשר על כן אני שואל כאן).
-
ניסיתי להתקין וינ. 7 לצד וינ. 10 ע"י פיצול מחיצות. אמנם לאחר אתחול ראשון לאחר ההתקנה בכניסה בבוט לוינ. 7 אני מקבל מסך כזה:

האם יש דרך כן להתקין וינדוס 7 לצד וינדוס 10 או שאין דבר כזה.
או אולי להתקין קודם את וינדוס 7 ולאחר מכן את וינדוס 10 (אני ינסה רק אם אדע שזה אכן יועיל, כי לא מזמן עשיתי התקנה נקייה של וינדוס 10)אשמח למענה. (ניסיתי לחפש בגוגל, אך לא מצאתי מענה ברור ואשר על כן אני שואל כאן).
-
ניסיתי להתקין וינ. 7 לצד וינ. 10 ע"י פיצול מחיצות. אמנם לאחר אתחול ראשון לאחר ההתקנה בכניסה בבוט לוינ. 7 אני מקבל מסך כזה:

האם יש דרך כן להתקין וינדוס 7 לצד וינדוס 10 או שאין דבר כזה.
או אולי להתקין קודם את וינדוס 7 ולאחר מכן את וינדוס 10 (אני ינסה רק אם אדע שזה אכן יועיל, כי לא מזמן עשיתי התקנה נקייה של וינדוס 10)אשמח למענה. (ניסיתי לחפש בגוגל, אך לא מצאתי מענה ברור ואשר על כן אני שואל כאן).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות