התקנת תוכנה ללא אישור מנהל
-
יש אופציה להתקין תוכנה שדורשת הרשאות מנהל ממשתמש רגיל אולי דרך CDM??? לא יודע שואל!
מה שכן יש לי אופציה להריץ פקודות ללא אישור מנהל -
מ מגדלים נעל נושא זה ב-
-
מ מגדלים ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
-
@סתם-אחד למשל יש כל מיני kon boot מכל מיני גרסאות מה שזה עושה זה להכנס כמנהל ללא צורך בסיסמה
-
להתקנת Kon-Boot תזדקק לכונן USB.
-
פתח את רוכסן התיקיה Kon-Boot שהורדת (אין תוכנות זדוניות / וירוסים).
-
פתח את 'KonBootInstaller'
-
תראה הודעה להוצאת כל הכוננים הלא נחוצים למקרה שתבחר USB הלא נכון בשלב הבא. לחץ על '' אישור '' כשאתה מוכן.
-
למטה מתקין KonBoot, תראה מעט '' סרגל '', זהו סרגל נפתח, לחץ על 'סרגל' זה ואז בחר בכונן ה- USB שלך.
-
לאחר שבחרת את כונן ה- USB שלך, יהיה עליך לבחור באפשרות: '' התקן ל- USB (עם תמיכת UEFI) ''.
-
מכאן תראה הודעה שכל הנתונים בכונן שלך יימחקו, אז וודא שיש לך כונן USB ריק או וודא שכל הקבצים בכונן ה- USB מגובים בבטחה במחשב שלך או במקום אחר. כשתהיה מוכן לחץ על '' כן ''
-
כעת המתקין יתקין את Kon-Boot בכונן ה- USB שלך.
-
כעת תראה הודעה כי Kon-Boot הותקן בהצלחה.
-
אתה מוכן לשלב הבא!
ישנם שני שלבים לאתחול מכונן USB:
אתחול באמצעות תפריט ה- Bios:
-
כדי לאתחל באמצעות תפריט ה- BIOS תצטרך לכבות את המחשב.
-
כעת תצטרך ללחוץ על מקש (מימין) כדי לאתחל ל- BIOS שלך, אם אינך יודע מהו מפתח ספציפי לכובע, תוכל לעבור לאחד משני האתרים הבאים: (הזיכויים מגיעים לבעלים. משני האתרים)
http://www.disk-image.com/faq-bootmenu.htm
http://www.computerhope.com/issues/ch000192.htm
-
עכשיו יש לך את המפתח הספציפי הזה, אתה יכול לאתחל ל- BIOS שלך על ידי הפעלת המחשב שלך ולחץ כל הזמן על הכפתור עד שה- BIOS יופעל מחדש. (כאשר Windows יופעל תצטרך לנסות זאת שוב).
-
כאשר יש לך מחשב חדש יותר שבו מופעל 'אתחול מאובטח', יהיה עליך להשבית את 'אתחול מאובטח' כאשר ברצונך לאתחל מכונן USB, ניתן למצוא אפשרות זו בתפריט ה- BIOS שלך.
-
כעת עבור לכרטיסייה 'אתחול' ובחר בכונן ה- USB שלך. ה- USB עם '' UEFI '' בשמו יאתחל בהצלחה רק כאשר יש לך מחשב התומך באתחול של UEFI והאפשרות האחרת ללא '' UEFI '' בשם זה צריכה להתבצע על כל מחשב.
-
כפי שאתה יכול לראות ש- Kon-Boot צריך כעת לבצע אתחול בהצלחה.
הדרך השנייה:
השתמש בזה בכדי לאתחל בקלות מה- USB שלך באמצעות האפשרות 'הפעלה מתקדמת' (Windows 8 / 8.1 / 10 בלבד)
-
עבור אל הגדרות המחשב (לא לוח הבקרה).
-
עבור אל 'עדכון ואבטחה'.
-
כעת בחר 'הפעלה מתקדמת'. המחשב יופעל מחדש בתפריט 'הפעלה מתקדמת'
-
מכאן זה יכול לעלות לשתי דרכים. כאשר אתה רואה את האפשרות השתמש בהתקן (או משהו כזה), יהיה עליך ללחוץ על זה ולבחור באפשרות לאתחל מ- USB. (בעיקר תראה אתחול ה- UEFI USB).
הדרך השנייה לאתחול מכונן ה- USB שלך:
לחץ על '' פתרון בעיות '' -> לחץ על '' אפשרויות מתקדמות '' -> בחר '' הגדרות קושחת UEFI '' ולחץ על '' הפעל מחדש '' (כשנשאל). המחשב האישי שלך יאותחל כעת ל- UEFI / BIOS שלך.
- כאשר ב- BIOS שלך עבור לכרטיסייה '' אתחול '' ובחר את התקן ה- USB שלך.
הערה: כאשר אתה רואה את סדר האתחול בכרטיסייה '' אתחול '', יהיה עליך לעבור אל '' סדר האתחול 1 '', לחץ על כפתור '' Enter '' ואז בחר בכונן ה- USB שלך. עכשיו שמור ויצא.
בשלב זה אני אראה לך כיצד להיכנס לחשבון / מחשב אישיהשלב הקל ביותר:
הצעד הקל ביותר לעקוף מסך התחברות הוא לבחור את המשתמש הרצוי ואז פשוט ללחוץ על '' Enter ''. אבל יש סיכוי גדול שהצעד הקל הזה לא עובד ב- Windows 8 / 8.1 / 10.
דרכים אחרות לשימוש ב- Cmd (יש להזין את הפקודות הבאות ללא הצעות המחיר ")
כדי להיכנס למחשב / מחשב נייד של Windows באמצעות Cmd, אתה רק צריך '' להקיש '' פי 5 על כפתור 'Shift' כשאתה על מסך הנעילה, זה יפתח את שורת הפקודה עם זכויות מנהל.
-
הוסף משתמש ללא סיסמה: משתמש רשת '' שם משתמש ''
-
הוסף משתמש עם סיסמה: משתמש רשת '' שם משתמש '' '' סיסמה ''
-
תן זכויות מנהל משתמש חדשות / קיימות: מנהלי קבוצות מקומיות נטו '' שם משתמש '' / הוסף
-
הסר זכויות ניהול: מנהלי קבוצות מקומיות נטו '' שם משתמש '' / דל
-
שנה סיסמת משתמש: משתמש רשת '' שם משתמש '' *
-
שנה את סיסמת המשתמש בדרך nr2: משתמש רשת '' שם משתמש '' '' סיסמה חדשה ''
הערה: בעת הקלדת סיסמה חדשה (כאשר משתמשים בפקודה עם *), יהיה עליכם לדעת כי אינכם רואים את הסיסמה בעת ההקלדה.
מקווה שזה יספיק קרדיט לחיפוש גוגל המדריך תרגום מאנגלית מאתר בשם מעגלי הדרכה -
-
יש אופציה להתקין תוכנה שדורשת הרשאות מנהל ממשתמש רגיל אולי דרך CDM??? לא יודע שואל!
מה שכן יש לי אופציה להריץ פקודות ללא אישור מנהל -
@סתם-אחד עשית חיפוש בפורום?
@yaakovsas אמר בהתקנת תוכנה ללא אישור מנהל:
@סתם-אחד עשית חיפוש בפורום?
ראיתי לפני זה. צריך להתקנה של זה אישור מנהל

-
יש אופציה להתקין תוכנה שדורשת הרשאות מנהל ממשתמש רגיל אולי דרך CDM??? לא יודע שואל!
מה שכן יש לי אופציה להריץ פקודות ללא אישור מנהל@סתם-אחד אמר בהתקנת תוכנה ללא אישור מנהל:
יש אופציה להתקין תוכנה שדורשת הרשאות מנהל ממשתמש רגיל אולי דרך CDM??? לא יודע שואל!
אפשר פשוט להשתמש בתוכנה בגירסא ניידת,
(אפשר להפוך כל תוכנה לניידת, תחפש בפורום.) -
יש אופציה להתקין תוכנה שדורשת הרשאות מנהל ממשתמש רגיל אולי דרך CDM??? לא יודע שואל!
מה שכן יש לי אופציה להריץ פקודות ללא אישור מנהל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות