עזרה | בלוסטאקס מבקש לכבות את ה hyper - v בווינדוס 10 הום
-
@יהודה-12 עדיין לא עובד, יש לך עוד רעיון?
-
@איציק-דייטש

אלא אם כן לא איכפת לך לשדרג לפרו -
@יהודה-12 איך? (תוך כדי שמירה על כל הקבצים והתוכנות וההגדרות)
-
@יהודה-12 אמר בעזרה | בלוסטאקס מבקש לכבות את ה hyper - v בווינדוס 10 הום:
זה אמור לעבוד גם כשיש לי רישיון צרוב?
-
@איציק-דייטש אתה יכול גם עם הכנסת הקוד שמופיע בפוסט למטה, בקישור שהבאתי. (לפי ההוראות שם).
זה עובד גם אם יש רישיון צרוב. -
@יהודה-12

מה זה אומר? -
@איציק-דייטש קוד לשדרוג לפרו
X3W8N-3WQCV-2MXDF-K77MK-7XMP6 -
@יהודה-12 אותו דבר

-
@איציק-דייטש אתה ניתקת את המחשב מהאינטרנט לפני שהכנסת את הקוד ?
-
@יהודה-12 צריך לנתק?
@איציק-דייטש כן. לכן כתבתי למעלה
@יהודה-12 אמר בעזרה | בלוסטאקס מבקש לכבות את ה hyper - v בווינדוס 10 הום:
(לפי ההוראות שם).
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות