להורדה | ווינדוס 11 (רשמי) + מידע ועדכונים
-
@אנונימוס-1 מה ההגדרות שהגדרת?
@מישהו12 במכונה עצמה?
-
@מישהו12 במכונה עצמה?
@אנונימוס-1 כנראה צריך לתת לה יותר משאבים
-
@מישהו12 במכונה עצמה?
-
@מישהו12 4 ראם 50 אחסון
-
@מישהו12 4 ראם 50 אחסון
@אנונימוס-1 מוזר.
@A0533057932 מה אתה הגדרת? -
@מישהו12 4 ראם 50 אחסון
@אנונימוס-1 תנסה לעשות 60
אני עשיתי עם 4 ראם ו60 נפח אחסון ועבד -
@אנונימוס-1 תנסה לעשות 60
אני עשיתי עם 4 ראם ו60 נפח אחסון ועבד@control יש איך לשנות בוירטואל בוקס אחרי שכבר יצרתי את המכונה, או שאני צריך להגדיר הכל שוב?
-
@control יש איך לשנות בוירטואל בוקס אחרי שכבר יצרתי את המכונה, או שאני צריך להגדיר הכל שוב?
-
@אנונימוס-1 settinges>storage אולי
@מישהו12 לא משנה, כבר יצרתי חדש
-
@control יש איך לשנות בוירטואל בוקס אחרי שכבר יצרתי את המכונה, או שאני צריך להגדיר הכל שוב?
@אנונימוס-1 מאמין שכן
אני פחות מתמצא בתוכנה הזאת
אני משתמש ב VM ושם כן אפשר -
יצרתי של 5 ג'יגה ראם ו60 אחסון ועדיין יש את אותה הודעת שגיאה
-
יצרתי של 5 ג'יגה ראם ו60 אחסון ועדיין יש את אותה הודעת שגיאה
-
@אנונימוס-1 תנסה בVM
@מישהו12 יש מצב לקישור?
-
@מישהו12 יש מצב לקישור?
-
@אנונימוס-1 לא, אין לי, גם אני אשמח לקישור.
@מישהו12 זה לא היינו הך?
-
@מישהו12 זה לא היינו הך?
-
@אנונימוס-1 לא, אין לי, גם אני אשמח לקישור.
-
@אנונימוס-1 לא.
תנסה את VMWARE@מישהו12 אמר בהורדה | ווינדוס 11 (בטא) שיצא בקרוב:
@אנונימוס-1 לא.
תנסה את VMWAREזה נראה אחלה מכונה, אבל אין שם ווינדוס 11
-
@מישהו12 אמר בהורדה | ווינדוס 11 (בטא) שיצא בקרוב:
@אנונימוס-1 לא.
תנסה את VMWAREזה נראה אחלה מכונה, אבל אין שם ווינדוס 11
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
