להורדה | ווינדוס 11 (רשמי) + מידע ועדכונים
-
@a0533057932 אמר בהורדה | ווינדוס 11 (בטא) + מידע ועדכונים:
@לפטופיסט אמר בהורדה | ווינדוס 11 (בטא) + מידע ועדכונים:
זה מה שמופיע לי בבדיקה אפשרי לעבור ל11 מבחינתי?

לא
זה כרוך בפרמוט המחשב
וגם אז בתקווה שמייקרוסופט יסכימו להוריד את הדרישה לדור 6
כרגע הם אומרים שאולי יתפשרו לדור 7זה עדיין לא יעזור [=המרת דיסק לgpt + תמיכה במעבד]
כי חסר wddm2שזה רכיב חומרה (כלשהו)
לא כך?@הנני-העני אמר בהורדה | ווינדוס 11 (בטא) + מידע ועדכונים:
@a0533057932 אמר בהורדה | ווינדוס 11 (בטא) + מידע ועדכונים:
@לפטופיסט אמר בהורדה | ווינדוס 11 (בטא) + מידע ועדכונים:
זה מה שמופיע לי בבדיקה אפשרי לעבור ל11 מבחינתי?

לא
זה כרוך בפרמוט המחשב
וגם אז בתקווה שמייקרוסופט יסכימו להוריד את הדרישה לדור 6
כרגע הם אומרים שאולי יתפשרו לדור 7זה עדיין לא יעזור [=המרת דיסק לgpt + תמיכה במעבד]
כי חסר wddm2שזה רכיב חומרה (כלשהו)
לא כך?לכאורה זה רק לדברים נוספים
כלומר זה לא בבסיס
אבל אני לא על המחשב כדי להיכנס שוב לדרישות המערכת של ווינדוס -
Intel Platform Trust Technology יכול להחליף את TPM2?
ואפשר את הISO של WIN11?(המקורי לא המודלף)
אם אני יפעיל את Intel Platform Trust Technology זה יכול לגרום לבעיות?(באתחול העלה מאונקי וכו)@שמח-לעזור
כנראה לא הבנת
Intel Platform Trust Technology = tpm. זה פשוט שם שונה אבל זה אותו דבר.
הפעלתו לא נראה לי תגרום לדבר. אך תמיד תוכל להשבית זאת מחדש..
iso של 11 רשמי העלה @A0533057932 כאן . -
@שמח-לעזור
כנראה לא הבנת
Intel Platform Trust Technology = tpm. זה פשוט שם שונה אבל זה אותו דבר.
הפעלתו לא נראה לי תגרום לדבר. אך תמיד תוכל להשבית זאת מחדש..
iso של 11 רשמי העלה @A0533057932 כאן . -
@שמח-לעזור
כנראה לא הבנת
Intel Platform Trust Technology = tpm. זה פשוט שם שונה אבל זה אותו דבר.
הפעלתו לא נראה לי תגרום לדבר. אך תמיד תוכל להשבית זאת מחדש..
iso של 11 רשמי העלה @A0533057932 כאן .@הנני-העני אם אני יפעיל את Intel Platform Trust Technology אני יראה שיש לי TPM2?
-
@לפטופיסט אמר בהורדה | ווינדוס 11 (בטא) + מידע ועדכונים:
זה מה שמופיע לי בבדיקה אפשרי לעבור ל11 מבחינתי?

לא
זה כרוך בפרמוט המחשב
וגם אז בתקווה שמייקרוסופט יסכימו להוריד את הדרישה לדור 6
כרגע הם אומרים שאולי יתפשרו לדור 7
נ.ב. גרסאות בטא יתכן ותקבל -
@shimi1 מצד ה tpm כן, מצד המעבד אתה צריך לנסות אם אתה רוצה אני יכול לעזור לך אבל אני לא לוקח אחריות כי המעבד שלך לא בטוח תואם
-
@shimi1 מצד ה tpm כן, מצד המעבד אתה צריך לנסות אם אתה רוצה אני יכול לעזור לך אבל אני לא לוקח אחריות כי המעבד שלך לא בטוח תואם
-
@יוסי-הגאון אבל אפשר לעקוף את ה tpm גם אצלי היה על ה tpm איקס למרות שהיה לי 1.2 ולו בכלל אין אבל זה לא אמור לעבוד גם על זה בנוסף יכול להיות שהוא יכול להפעיל את זה
-
@shimi1 מצד ה tpm כן, מצד המעבד אתה צריך לנסות אם אתה רוצה אני יכול לעזור לך אבל אני לא לוקח אחריות כי המעבד שלך לא בטוח תואם
@אנדרואיד-מומחה מצד מה אתה אומר שאתה לא לוקח אחריות? אם זה לא ייצא טוב אני יחזור חזרה לווינדוס 10
-
@shimi1 אתה יכול להתקין וינדוס 1 רק כי יש לך את הרכיב TPM אתה רק צריך להיכנס לביוס כדי להגדיר אותו כפעיל
-
@הנני-העני אם אני יפעיל את Intel Platform Trust Technology אני יראה שיש לי TPM2?
@שמח-לעזור אמר בהורדה | ווינדוס 11 (בטא) + מידע ועדכונים:
@הנני-העני אם אני יפעיל את Intel Platform Trust Technology אני יראה שיש לי TPM2?
זה היינו הך רק עם שני שמות תלוי בחברה של הלוח אם
-
@shimi1 אתה יכול להתקין וינדוס 1 רק כי יש לך את הרכיב TPM אתה רק צריך להיכנס לביוס כדי להגדיר אותו כפעיל
@קינג-קומפיוטר אני לא מוצא את זה בביוס

-
@קינג-קומפיוטר אני לא מוצא את זה בביוס

@shimi1 אמרו את זה כבר כאן, כמעט לכל מחשב ביוס שונה ולהסביר איך להגיע לזה זה כמעט בלתי אפשרי
אין לי איך לעזור צר לי
-
@shimi1 אמרו את זה כבר כאן, כמעט לכל מחשב ביוס שונה ולהסביר איך להגיע לזה זה כמעט בלתי אפשרי
אין לי איך לעזור צר לי
@קינג-קומפיוטר גם אם אני ישלח לך הרבה תמונות של הביוס?
-
@קינג-קומפיוטר גם אם אני ישלח לך הרבה תמונות של הביוס?
-
@שמח-לעזור
כנראה לא הבנת
Intel Platform Trust Technology = tpm. זה פשוט שם שונה אבל זה אותו דבר.
הפעלתו לא נראה לי תגרום לדבר. אך תמיד תוכל להשבית זאת מחדש..
iso של 11 רשמי העלה @A0533057932 כאן .@הנני-העני הוא נותן לי את זה מה לעשות?

-
@שמח-לעזור צילמתי את האפשרויות בפנים

-
@שמח-לעזור צילמתי את האפשרויות בפנים

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

