תאורת מקשים ומסך מתהפך
-
רציתי לדעת מה אני עושה כשאני התקנתי את התוכנה של DRP ואח"כ סגרתי אותה מכיוון שלא הצלחתי להעביר אותה לעברית אולם תוך כדי זה המסך שהיה תמיד מגיב לפי הצורה שאני עומד נהיה בדיוק הפוך וכן התאורת מקשים שלי כבתה אם מישהו יוכל לעזור לי בזה אשמח מאוד
@hux הפעלה מחדש ניסית?
זה שגיאה בהתקנה של הדרייברים, drp יוצרת נקודת שיחזור לא יודע איך מוצאים את זה אבל מסתבר שזה יעזור לך
לגבי הדרייברים עדיף להתקין דרייברים מהיצרן מה החברה של המחשב שלך? -
@hux הפעלה מחדש ניסית?
זה שגיאה בהתקנה של הדרייברים, drp יוצרת נקודת שיחזור לא יודע איך מוצאים את זה אבל מסתבר שזה יעזור לך
לגבי הדרייברים עדיף להתקין דרייברים מהיצרן מה החברה של המחשב שלך?@קינג-קומפיוטר נקודת השיחזור מופיעה בנקודות השיחזור של המחשב אליהם אפשר לגשת או מבפנים ע"י חיפוש "שיחזור" בהתחל או מבחוץ ע"י תיקון האיתחול
-
@hux אז מה אתה רוצה מdrp???
-
@hux זה האתר הרשמי של hp https://support.hp.com/il-he/drivers/laptops
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות