מדריך פילמורה - מסך ירוק
-
-
-
@קינג-קומפיוטר טוב?
-
@יודלה תודה על המדריך, אני בדיוק זקוק לזה.
רק אעיר שתי הערות -
א. התפריטים אצלי באנגלית, כך שלא ברור לי איך להגיע לאפקט הזה.
ב. תמיד כשעושים הדרכה - עדיף להוסיף מלל, כדי שיהיה יותר ברור איך אתה עושה כל פעולה.
בסרטון כאן לדוגמא לא ברור היכן לחצת על הלחצן השמאלי כדי לקבל את החלונית שנפתחה וממנה בחרת את האפקטים. [הוידאו לא נפתח לי, רק התמונה גיף]. -
@יודלה תודה על המדריך, אני בדיוק זקוק לזה.
רק אעיר שתי הערות -
א. התפריטים אצלי באנגלית, כך שלא ברור לי איך להגיע לאפקט הזה.
ב. תמיד כשעושים הדרכה - עדיף להוסיף מלל, כדי שיהיה יותר ברור איך אתה עושה כל פעולה.
בסרטון כאן לדוגמא לא ברור היכן לחצת על הלחצן השמאלי כדי לקבל את החלונית שנפתחה וממנה בחרת את האפקטים. [הוידאו לא נפתח לי, רק התמונה גיף].@דוכי כתב במדריך פילמורה - מסך ירוק:
הוידאו לא נפתח לי
יש לך נטפרי?
אם הוא יעלה את זה כקובץ זיפ, זה יעבוד... -
@יודלה תודה על המדריך, אני בדיוק זקוק לזה.
רק אעיר שתי הערות -
א. התפריטים אצלי באנגלית, כך שלא ברור לי איך להגיע לאפקט הזה.
ב. תמיד כשעושים הדרכה - עדיף להוסיף מלל, כדי שיהיה יותר ברור איך אתה עושה כל פעולה.
בסרטון כאן לדוגמא לא ברור היכן לחצת על הלחצן השמאלי כדי לקבל את החלונית שנפתחה וממנה בחרת את האפקטים. [הוידאו לא נפתח לי, רק התמונה גיף]. -
@דוכי 9305f604-8558-4b3e-b156-13593835ee13-20231216-1737-47.1867446.mp4 בבקשה סרטון לתפריט באנגלית
@הקדוש52 כתב במדריך פילמורה - מסך ירוק:
@דוכי 9305f604-8558-4b3e-b156-13593835ee13-20231216-1737-47.1867446.mp4 בבקשה סרטון לתפריט באנגלית
מעולה, תודה. הצלחתי.
רק שאלה - או אולי שתיים -
א. איך אני מתאים את התמונה לגודל הוידאו? יש אפשרות למתוח אותה בתוכנה עצמה, או שצריך לעשות זאת בתוכנת גרפיקה?
ב. שאלה נוספת - לאו בדוקא בהקשר לתכונה זו - איך אני משיג תרגום של התוכנה? יש לי גרסה 10.7.12.2 -
@הקדוש52 כתב במדריך פילמורה - מסך ירוק:
@דוכי 9305f604-8558-4b3e-b156-13593835ee13-20231216-1737-47.1867446.mp4 בבקשה סרטון לתפריט באנגלית
מעולה, תודה. הצלחתי.
רק שאלה - או אולי שתיים -
א. איך אני מתאים את התמונה לגודל הוידאו? יש אפשרות למתוח אותה בתוכנה עצמה, או שצריך לעשות זאת בתוכנת גרפיקה?
ב. שאלה נוספת - לאו בדוקא בהקשר לתכונה זו - איך אני משיג תרגום של התוכנה? יש לי גרסה 10.7.12.2
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

