תזמון הפעלת המחשב
-
@שמח-לעזור אתה צריך שידלק כשהוא מתחבר לחשמל (אפשרי כמובן ע"י שעון שבת...)?
יש הגדרה בביוס שדומה ל AC Power Recovery, תשנה ל on ותשמור שינויים (בדר"כ F10). -
@שמח-לעזור אתה צריך שידלק כשהוא מתחבר לחשמל (אפשרי כמובן ע"י שעון שבת...)?
יש הגדרה בביוס שדומה ל AC Power Recovery, תשנה ל on ותשמור שינויים (בדר"כ F10).@yaakovsas אני צריך שהוא ידלק בלי שהוא מתחבר לחשמל(זה נייח)
-
@yaakovsas אני צריך שהוא ידלק בלי שהוא מתחבר לחשמל(זה נייח)
-
@yaakovsas רציתי בלי שעון...
אז בסופו של דבר אי אפשר...
-
-
פישל אני לא מכיר דרך כזאת להפעלה ממש לאחר כיבוי מלבד מה שכתב
@YAAKOVSAS
https://mitmachim.top/post/340078
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות