איירפודס דור 2 ונוקיה C-2
-
קניתי איירפודס דור 2 וחיברתי לנוקיה C-2 במהלך שיחות בחוץ כשיש רוח או באוטו עם מיזוג פועל לא שמעו אותי שמעו רק רעשים, אחרי שהחליפו לי לחדש בדקתי בסמארטפון ולא הייתה בעיה אבל שחיברתי לנוקיה הבעיה חזרה (ניסיתי עם 3 נוקיות ובכולן הייתה את הבעיה הנ''ל)
יש לציין שבאיירפודס דור 1 שחיברתי לא הייתה בעיה כזאת
יכול להיות שהחיבור של שניהם (איירפודס 2 ונוקיה) לא עובד וחבל לנסות לתקן או שלא אמור להיות בעיה??
תודה רבה -
קניתי איירפודס דור 2 וחיברתי לנוקיה C-2 במהלך שיחות בחוץ כשיש רוח או באוטו עם מיזוג פועל לא שמעו אותי שמעו רק רעשים, אחרי שהחליפו לי לחדש בדקתי בסמארטפון ולא הייתה בעיה אבל שחיברתי לנוקיה הבעיה חזרה (ניסיתי עם 3 נוקיות ובכולן הייתה את הבעיה הנ''ל)
יש לציין שבאיירפודס דור 1 שחיברתי לא הייתה בעיה כזאת
יכול להיות שהחיבור של שניהם (איירפודס 2 ונוקיה) לא עובד וחבל לנסות לתקן או שלא אמור להיות בעיה??
תודה רבה@אריאלי
לכאורה זה אכן כך. האפל פרו לא מסתדר עם הסי 2 לכולם יש את הבעיה שציינת. -
@אריאלי
לכאורה זה אכן כך. האפל פרו לא מסתדר עם הסי 2 לכולם יש את הבעיה שציינת.@יעקב-אליעזר אמר באיירפודס דור 2 ונוקיה C-2:
@אריאלי
לכאורה זה אכן כך. האפל פרו לא מסתדר עם הסי 2 לכולם יש את הבעיה שציינת.היה אחד כאן בפורום שטען שעובד לו מצויין C2 עם פרו
-
קניתי איירפודס דור 2 וחיברתי לנוקיה C-2 במהלך שיחות בחוץ כשיש רוח או באוטו עם מיזוג פועל לא שמעו אותי שמעו רק רעשים, אחרי שהחליפו לי לחדש בדקתי בסמארטפון ולא הייתה בעיה אבל שחיברתי לנוקיה הבעיה חזרה (ניסיתי עם 3 נוקיות ובכולן הייתה את הבעיה הנ''ל)
יש לציין שבאיירפודס דור 1 שחיברתי לא הייתה בעיה כזאת
יכול להיות שהחיבור של שניהם (איירפודס 2 ונוקיה) לא עובד וחבל לנסות לתקן או שלא אמור להיות בעיה??
תודה רבה -
@יעקב-אליעזר מה שיש לי זה לא פרו זה הרגיל רק דור שני
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות