שחזור מידע מדיסק אונקי
-
@a0533057932 למה? בגלל שזה מחיקה חזקה מאוד?
@קבצן בגלל שזה פרמוט
-
@קבצן בגלל שזה פרמוט
@קינג-קומפיוטר אין שום סיכוי?
-
@קינג-קומפיוטר אין שום סיכוי?
@קבצן אמר בשחזור מידע מדיסק אונקי:
@קינג-קומפיוטר אין שום סיכוי?
כמה אתה מוכן לשלם על סיכוי חלקי בלבד?
-
@קבצן אמר בשחזור מידע מדיסק אונקי:
@קינג-קומפיוטר אין שום סיכוי?
כמה אתה מוכן לשלם על סיכוי חלקי בלבד?
@a0533057932 זה חומר שאני יכול להשיג ב30 ש"ח
-
@a0533057932 זה חומר שאני יכול להשיג ב30 ש"ח
@קבצן אמר בשחזור מידע מדיסק אונקי:
@a0533057932 זה חומר שאני יכול להשיג ב30 ש"ח
תשלם עליו מחדש
תרוויח כמה אלפי שקלים -
@קבצן אמר בשחזור מידע מדיסק אונקי:
@a0533057932 זה חומר שאני יכול להשיג ב30 ש"ח
תשלם עליו מחדש
תרוויח כמה אלפי שקלים -
הכנסתי לאונקי "תוכנת וינדוס" וזה מחק לי את כל החומר מזה!
ניסיתי לשחזר ב"רקובה" (תוכנת שחזור ) ולא הצלחתי!
יש למישהו תוכנה יותר חזקה או משהו לעזור לי??? -
@קבצן אמר בשחזור מידע מדיסק אונקי:
הכנסתי לאונקי "תוכנת וינדוס" וזה מחק לי את כל החומר מזה!
מה הכוונה תוכנת וינדוס?
@מישהו12 צרב iso לכאורה
-
@מגדלים אתה הבנת מה הוא עשה בכלל כדי למחוק את החומר שאתה מציע הצעות?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
