זרקור של WIN לא עובד
-
למה הזרקור של WIN לא עובד?
כשאני שם אותו ואז סוגר את ההגדרות ונכנס שוב למסך נעילה אז זה חוזר לתמונה ולא לזרקור של WIN מה יכולה להיות הבעיה?@שמח-לעזור ניסת לאפס אותו ?
-
@שמח-לעזור ניסת לאפס אותו ?
-
@שמח-לעזור איך ניסת לאפס ?
-
@שמח-לעזור איך ניסת לאפס ?
-
@שמח-לעזור בכל מקרה אני מכיר סקריפט לאיפוס הזרקור שבעבר עבד מעולה
לאחרונה ראיתי שברגע שמשתמשים בו הוא משבש את הזרקור וקורה כמו שאתה מתאר
זה לדעתי חוסר התאמה לגרסאות היותר מעודכנות של וינדווס -
@שמח-לעזור בכל מקרה אני מכיר סקריפט לאיפוס הזרקור שבעבר עבד מעולה
לאחרונה ראיתי שברגע שמשתמשים בו הוא משבש את הזרקור וקורה כמו שאתה מתאר
זה לדעתי חוסר התאמה לגרסאות היותר מעודכנות של וינדווס -
@שמח-לעזור הבן אדם האחרון שאני מכיר שהיה לו את זה הוא פתח משתמש חדש והעביר לשם את הקבצים, אולי יש פתרון טוב יותר, אך לא משהו שידוע לי כרגע
-
@שמח-לעזור הבן אדם האחרון שאני מכיר שהיה לו את זה הוא פתח משתמש חדש והעביר לשם את הקבצים, אולי יש פתרון טוב יותר, אך לא משהו שידוע לי כרגע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

)