עזרה ב"השלמות למדריך התקנה נקייה של ווינדוס 10"
-
תודה חברים על כל העזרה המדהימה!
זה היה פשוט נפלא איך כל אחד מגייס את כל כישוריו וידיעותיו כדי לעזור ליהודי!!!
לזה קוראים "ואהבת לרעך כמוך"!!! -
תודה חברים על כל העזרה המדהימה!
זה היה פשוט נפלא איך כל אחד מגייס את כל כישוריו וידיעותיו כדי לעזור ליהודי!!!
לזה קוראים "ואהבת לרעך כמוך"!!! -
תודה חברים על כל העזרה המדהימה!
זה היה פשוט נפלא איך כל אחד מגייס את כל כישוריו וידיעותיו כדי לעזור ליהודי!!!
לזה קוראים "ואהבת לרעך כמוך"!!!@קבצן מה אני עושה עכשיו?
התקנתי וינדוס 7 ושום מפתח מפה
https://mitmachim.top/topic/617/windows-sp1-windows-7-כל-המהדורות-בעברית/44?_=1623344392229
לא תאם אז דילגתי על זה
עכשיו אין לו אפשרות לאינטרנט (כשאני לוחץ על הדפדפן הוא אומר שבגירסא זו אין אפשרות לאינטרנט) כנראה בגלל אי הכנסת מפתח מוצר -
@קבצן מה אני עושה עכשיו?
התקנתי וינדוס 7 ושום מפתח מפה
https://mitmachim.top/topic/617/windows-sp1-windows-7-כל-המהדורות-בעברית/44?_=1623344392229
לא תאם אז דילגתי על זה
עכשיו אין לו אפשרות לאינטרנט (כשאני לוחץ על הדפדפן הוא אומר שבגירסא זו אין אפשרות לאינטרנט) כנראה בגלל אי הכנסת מפתח מוצר -
@קבצן
https://mitmachim.top/post/10781
צריך להפעיל לאחר מכן את המחשב כדי שיכנס לתוקף -
@קבצן
https://mitmachim.top/post/10781
צריך להפעיל לאחר מכן את המחשב כדי שיכנס לתוקף -
@קבצן מורידים
פתוחים
ניכסים לתקיה ופותים את הקובץ הזה Windows Loader.exe
ובחלון שנפתח לוחצים על זה

נותנים לו לסיים ומפעילם מחדש את המחשב -
@bbn בא נגיד ככה
הוא לא הותקן טוב!
כנראה בגלל שלא היה לי מפתח!
(כי גם בנוחות גישה הוא אומר "שגיאת תמונה וכו",)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות