עזרה | שגיאת בהורדה - קובץ התקנה של אופיס
-
ב"ה,
אני מנסה להוריד קובץ של אופיס כמה וכמה פעמים, והוא רושם לי בערך בחצי ההורדה שגיעת רשת.
עכשיו ניסתי להוריד קובץ התקנה אחר לאופיס, וזה מה שהוא רושם:

@מאיר-2 מדי פעם זה קורה בדרייב שא''א להוריד צריך לחכות הפיתרון הוא ללחוץ מקש ימני על הקובץ ואז לבחור בצור עותק ואת העותק אפשר להוריד
-
ב"ה,
אני מנסה להוריד קובץ של אופיס כמה וכמה פעמים, והוא רושם לי בערך בחצי ההורדה שגיעת רשת.
עכשיו ניסתי להוריד קובץ התקנה אחר לאופיס, וזה מה שהוא רושם:

@מאיר-2 אמר בעזרה | שגיאת בהורדה - קובץ התקנה של אופיס:
אני מנסה להוריד קובץ של אופיס כמה וכמה פעמים, והוא רושם לי בערך בחצי ההורדה שגיעת רשת.
@קינג-קומפיוטר מה אם זה?
-
@מאיר-2 אמר בעזרה | שגיאת בהורדה - קובץ התקנה של אופיס:
אני מנסה להוריד קובץ של אופיס כמה וכמה פעמים, והוא רושם לי בערך בחצי ההורדה שגיעת רשת.
@קינג-קומפיוטר מה אם זה?
@מאיר-2 אמר בעזרה | שגיאת בהורדה - קובץ התקנה של אופיס:
@מאיר-2 אמר בעזרה | שגיאת בהורדה - קובץ התקנה של אופיס:
אני מנסה להוריד קובץ של אופיס כמה וכמה פעמים, והוא רושם לי בערך בחצי ההורדה שגיעת רשת.
@קינג-קומפיוטר מה אם זה?
לא יודע תנסה להוריד עם דפדפן אחר או עם idm
-
@מאיר-2 אמר בעזרה | שגיאת בהורדה - קובץ התקנה של אופיס:
@מאיר-2 אמר בעזרה | שגיאת בהורדה - קובץ התקנה של אופיס:
אני מנסה להוריד קובץ של אופיס כמה וכמה פעמים, והוא רושם לי בערך בחצי ההורדה שגיעת רשת.
@קינג-קומפיוטר מה אם זה?
לא יודע תנסה להוריד עם דפדפן אחר או עם idm
@קינג-קומפיוטר
ב"ה הצליח לרדת בסופו של דבר דרך כרום.
וגם ההתקנה והאיקטוב היו טובים!
תודה רבה!!
לילה טוב:)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות