נשבר לי המסך של הטאבלט
-
פוסט זה נמחק!
-
@אנדרואיד-מומחה |
מה חידשתי?
כלום.
זה היה אך ורק הסבר.@berman תוריד miracle box פרוץ מסתבר שזה יעזור (זה כולל adb, fastboot ועוד)
-
@berman תוריד miracle box פרוץ מסתבר שזה יעזור (זה כולל adb, fastboot ועוד)
@אנדרואיד-מומחה
תתייג האדם הנכון
וניתן למצוא התוכנה כאן
https://mitmachim.top/topic/23685/בקשה-תוכנת-miracle-box?_=1623337531544 -
@berman תוריד miracle box פרוץ מסתבר שזה יעזור (זה כולל adb, fastboot ועוד)
@אנדרואיד-מומחה אמר בנשבר לי המסך של הטאבלט:
@berman תוריד miracle box פרוץ מסתבר שזה יעזור (זה כולל adb, fastboot ועוד)
ואני יוכל להיכנס לתוכן שיש בטאבלט בלי ניפוי באגים?
-
@אנדרואיד-מומחה אמר בנשבר לי המסך של הטאבלט:
@berman תוריד miracle box פרוץ מסתבר שזה יעזור (זה כולל adb, fastboot ועוד)
ואני יוכל להיכנס לתוכן שיש בטאבלט בלי ניפוי באגים?
פוסט זה נמחק! -
יש לי טאבלט של Lenovo נשבר לי המסך ויש לי חומר מאוד מאוד חשוב (התכתבויות מהוואטספ וכד')
להחליף מסך עולה 300 ש"ח וזה נראה לי מוגזם...
אני מחבר את זה למחשב ולא יכול לראות כלום כי אני צריך לאשר...יש למישהו פיתרון מה אפשר לעשות?
מצאתי את זה יש למישהו מושג מה זה ואם זה מומלץ?
-
-
@הנני-העני יש מצב שאתה צודק. אני לא לגמרי מבין בזה לכן כתבתי לכאורה...
אבל הגיבוי לדרייב זה לא רק לייצא את זה? או אחרי שנמחק החשבון?
כי אם אני לא טועה כשהחלפתי פעם למישהו מכשיר זה אוטומטי התעדכן למרות שלא היה לו גיבוי -
@הנני-העני יש מצב שאתה צודק. אני לא לגמרי מבין בזה לכן כתבתי לכאורה...
אבל הגיבוי לדרייב זה לא רק לייצא את זה? או אחרי שנמחק החשבון?
כי אם אני לא טועה כשהחלפתי פעם למישהו מכשיר זה אוטומטי התעדכן למרות שלא היה לו גיבוי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות