האקסל לא נפתח בדרייב
-
פתחתי אקסל בתוכנה הרגילה במחשב, האקסל הינה מאוד פשוט וקל, עם ארבע גליונות, אמנם כשאני מעלה את האקסל לדרייב, זה לא נפתח כי זה מדי כבד, ונותן לי רק אפשרות הורדה, יש לי עוד הרבה אקסלים עם תוכנות הרבה יותר מורכבות שאף פעם לא עשו לי בעיה בדרייב, אם מישהו יכול לעזור
-
פתחתי אקסל בתוכנה הרגילה במחשב, האקסל הינה מאוד פשוט וקל, עם ארבע גליונות, אמנם כשאני מעלה את האקסל לדרייב, זה לא נפתח כי זה מדי כבד, ונותן לי רק אפשרות הורדה, יש לי עוד הרבה אקסלים עם תוכנות הרבה יותר מורכבות שאף פעם לא עשו לי בעיה בדרייב, אם מישהו יכול לעזור
@צומת-דרכים תבדוק במחשב מה המשקל שלו
ותשנה את הכותרת להאקסל לא נפתח בדרייב -
@צומת-דרכים תבדוק במחשב מה המשקל שלו
ותשנה את הכותרת להאקסל לא נפתח בדרייב@thmhe תסביר לי רק איך בודקים את המשקל
-
@thmhe תסביר לי רק איך בודקים את המשקל
@צומת-דרכים כשמורידים אותו למחשב
-
@צומת-דרכים כשמורידים אותו למחשב
@thmhe זה הגודל - 19.3 KB (19,811 בתים) וזה הגודל בדיסק - 24.0 KB (24,576 בתים) האם זה מידי כבד?, ומה יעזור לשנות שם?
-
@thmhe זה הגודל - 19.3 KB (19,811 בתים) וזה הגודל בדיסק - 24.0 KB (24,576 בתים) האם זה מידי כבד?, ומה יעזור לשנות שם?
@צומת-דרכים אמר בהאקסל לא נפתח בדרייב:
@thmhe זה הגודל - 19.3 KB (19,811 בתים) וזה הגודל בדיסק - 24.0 KB (24,576 בתים) האם זה מידי כבד?,
לא זה לא מדי כבד
ומה יעזור לשנות שם?
שיבינו מה הבעיה שלך
-
@thmhe זה הגודל - 19.3 KB (19,811 בתים) וזה הגודל בדיסק - 24.0 KB (24,576 בתים) האם זה מידי כבד?, ומה יעזור לשנות שם?
@צומת-דרכים אמר בהאקסל לא נפתח בדרייב:
@thmhe זה הגודל - 19.3 KB (19,811 בתים) וזה הגודל בדיסק - 24.0 KB (24,576 בתים) האם זה מידי כבד?, ומה יעזור לשנות שם?
19 אלף בתים זה 19 MB לא 19 KB
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות