עזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד
-
אם אפשר לעלות כאן את היישום שהופך משחקי C2 לאנדרואיד. יש לי פשוט שיאומי QIN 2 שהוא ממשק אנדרואיד, משהו יכול לעזור בזה תודה.
-
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
כן, תודה. אבל הכנסתי את המשחקים של נוקיה לאנדרואיד, פתחתי את האפליקציה והוא לא קורא את המחשקים בכלל, מה עושים???
-
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@משהו-חדש כי זה תואם רק יישומים לסי 5, אני לא יודע אם יש גם לסי 2
אההה, תודה, הבנתי, והאפליקציה הזאת לא עובדת על משחקי C5 כנראה. אז אין פתרון, נכון???
-
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
אני לא יודע אם יש גם לסי 2
@משהו-חדש יש גם לC2,
תחפש בפורום,
או שאני יעלה לך בהמשך@דוד-1 אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
אני לא יודע אם יש גם לסי 2
@משהו-חדש יש גם לC2,
תחפש בפורום,
או שאני יעלה לך בהמשךתודה, אם תוכל לעלות, חיפשתי ולא מצאתי.
-
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
אני לא יודע אם יש גם לסי 2
@משהו-חדש יש גם לC2,
תחפש בפורום,
או שאני יעלה לך בהמשך@דוד-1 אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
אני לא יודע אם יש גם לסי 2
@משהו-חדש יש גם לC2,
תחפש בפורום,
או שאני יעלה לך בהמשךאתה יודע מנסיון שזה מתאים לסי 2?
-
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@משהו-חדש כי זה תואם רק יישומים לסי 5, אני לא יודע אם יש גם לסי 2
https://drive.google.com/file/d/1oD7uVPHdeEY7IIBcGffFWCVXywTLJY6b/view
זה פותח קבצי jar (שעובדים על נוקיה c2) באנדרואיד.
@משהו-חדש אני לא יודע אם זה מתאים לשיאומי מגע מבחינת גירסה האנדרואיד אבל בטוח שיש תחפש בחנות אפליקציה שפותחת קבצי jar -
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@משהו-חדש כי זה תואם רק יישומים לסי 5, אני לא יודע אם יש גם לסי 2
https://drive.google.com/file/d/1oD7uVPHdeEY7IIBcGffFWCVXywTLJY6b/view
זה פותח קבצי jar (שעובדים על נוקיה c2) באנדרואיד.
@משהו-חדש אני לא יודע אם זה מתאים לשיאומי מגע מבחינת גירסה האנדרואיד אבל בטוח שיש תחפש בחנות אפליקציה שפותחת קבצי jar -
@thmhe זה לא עובד בסי 2. זה קובץ apk שמפעיל קבצי jar (שפועלים בעיקרון על סי 2) על אנדרואיד. וזה מה שהוא ביקש.
-
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@משהו-חדש כי זה תואם רק יישומים לסי 5, אני לא יודע אם יש גם לסי 2
ממש לא.
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@מה-הבעיה לא נכון. הוא מדמה רק קבצי גאר של סי 5 ולא של סי 2.
זה אותו JAR.
תפילון עבד לי.ניסיתי. -
@מישהו12 אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@משהו-חדש כי זה תואם רק יישומים לסי 5, אני לא יודע אם יש גם לסי 2
ממש לא.
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@מה-הבעיה לא נכון. הוא מדמה רק קבצי גאר של סי 5 ולא של סי 2.
זה אותו JAR.
תפילון עבד לי.ניסיתי.ומשחקים....
-
@מישהו12 אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@משהו-חדש כי זה תואם רק יישומים לסי 5, אני לא יודע אם יש גם לסי 2
ממש לא.
@thmhe אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@מה-הבעיה לא נכון. הוא מדמה רק קבצי גאר של סי 5 ולא של סי 2.
זה אותו JAR.
תפילון עבד לי.ניסיתי.ומשחקים....
-
@מישהו12 אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
@משהו-חדש אמר בעזרה בהמרת המשחקים של C2 לאנדוראיד:
ומשחקים....
?
עובד לך????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות