עזרה בכניסה לאתר החדש (בטא) של ימות המשיח
-
@yehudam

זה תמיד עושה ככה
בדגש על תמיד!!!@ראובן-שבתי תקליד בסיסמת מנהל
-
@ראובן-שבתי תקליד בסיסמת מנהל
-
@yehudam

זה תמיד עושה ככה
בדגש על תמיד!!!@ראובן-שבתי אתה מנסה להתחבר למערכת ivr או למערכת ווצפון וכדו'?
כי שמתי לב שבאתר החדש אפשר להתחבר רק לivr -
@yehudam הוא כותב לי על הסיסמא הרגילה חובה
@ראובן-שבתי אם ככה לא יודע מעבר
-
@ראובן-שבתי אתה מנסה להתחבר למערכת ivr או למערכת ווצפון וכדו'?
כי שמתי לב שבאתר החדש אפשר להתחבר רק לivr@קינג-קומפיוטר ווצאפון...
הוא מציע לי את זה לבד -
@קינג-קומפיוטר ווצאפון...
הוא מציע לי את זה לבד@ראובן-שבתי מה הכוונה הוא מציע לבד?
א''א להתחבר דרך האתר הרגיל? -
@ראובן-שבתי מה הכוונה הוא מציע לבד?
א''א להתחבר דרך האתר הרגיל?א''א להתחבר דרך האתר הרגיל?
אפשר
כל פעם הוא כותב למעלה עבור לחדש
יכול להיות שזה לא מיועד לווצאפון
אבל זה מוזר כי אני נכנס לאתר של ווצאפון מה הקשר שיציע לי לעבור לאתר החדש אם הוא מזהה שזה לא קשור אלי... -
א''א להתחבר דרך האתר הרגיל?
אפשר
כל פעם הוא כותב למעלה עבור לחדש
יכול להיות שזה לא מיועד לווצאפון
אבל זה מוזר כי אני נכנס לאתר של ווצאפון מה הקשר שיציע לי לעבור לאתר החדש אם הוא מזהה שזה לא קשור אלי...@ראובן-שבתי הם מציעים תמיד למרות שא''א להתחבר זה מההתחלה ככה שא''א להתחבר למערכת ווצפון דרך האתר החדש
-
@yehudam

זה תמיד עושה ככה
בדגש על תמיד!!!@ראובן-שבתי שמתי לב, שיש פעמים שאני מנסה להתחבר ולא מצליח,
אז אחרי שאני נכנס באתר הישן וחוזר לחדש אני כן מצליח להתחבר
אתמהה. -
@ראובן-שבתי תקיש בשתי המקומות של הסיסמא את הסיסמא תנסה אצלי זה עבד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות