כונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים
-
@עניו-כמשה בווינדוס הוא אמור להראות בסביבות 59 GB לפי החישוב שכל 1024 KB זה MB ו1024 MB זה GB
-
@עניו-כמשה
תמונה מניהול דיסקים בבקשה.@הנני-העני אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
@עניו-כמשה
תמונה מניהול דיסקים בבקשה.
-
@הנני-העני אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
@עניו-כמשה
תמונה מניהול דיסקים בבקשה.
@עניו-כמשה מריח לי שזה איזשהו מציאה מבזאר המציאות או לחילופין מעליאקספרס
-
@עניו-כמשה מריח לי שזה איזשהו מציאה מבזאר המציאות או לחילופין מעליאקספרס
פוסט זה נמחק! -
@עניו-כמשה מריח לי שזה איזשהו מציאה מבזאר המציאות או לחילופין מעליאקספרס
@שלמה-ווייס

זה של קינגסטון
ממש לא באזר
נקנה מKSP בזמנו -
@שלמה-ווייס

זה של קינגסטון
ממש לא באזר
נקנה מKSP בזמנו@עניו-כמשה זה מוזר... בן כמה הוא וכמה השתמשת בו?
-
@עניו-כמשה זה מוזר... בן כמה הוא וכמה השתמשת בו?
@שלמה-ווייס לא שומש כלל
הוא בן כמה שנים -
@שלמה-ווייס לא שומש כלל
הוא בן כמה שנים@עניו-כמשה סליחה, אני טעיתי בחשבון
זה מאד נורמלי כי גם הבייטים 1024 זה רק 1 KB כך שזה יוצא בערך ככה
עריכה: זה לא בסדר כי זה אמור לצאת ככה 59.6046447754 -
@עניו-כמשה יכול להיות שהוא מפורמט בfat32 או בntfs ובגל זה הוא לוקח יותר בייטים
-
@הנני-העני אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
@עניו-כמשה
תמונה מניהול דיסקים בבקשה.
@עניו-כמשה אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
@הנני-העני אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
@עניו-כמשה
תמונה מניהול דיסקים בבקשה.
שאלה: האם בעבר זה הוצג לך כ64 ג"ב ו[רק]כעת זה רק מציג 57 מתוכו או שתמיד זה היה כך ואתה סתם שואל למה זה כך?
-
@עניו-כמשה אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
@הנני-העני אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
@עניו-כמשה
תמונה מניהול דיסקים בבקשה.
שאלה: האם בעבר זה הוצג לך כ64 ג"ב ו[רק]כעת זה רק מציג 57 מתוכו או שתמיד זה היה כך ואתה סתם שואל למה זה כך?
@הנני-העני אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
שאלה: האם בעבר זה הוצג לך כ64 ג"ב ו[רק]כעת זה רק מציג 57 מתוכו או שתמיד זה היה כך ואתה סתם שואל למה זה כך?
64GB לעולם לא מוצג כ64GiB
-
@הנני-העני אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
שאלה: האם בעבר זה הוצג לך כ64 ג"ב ו[רק]כעת זה רק מציג 57 מתוכו או שתמיד זה היה כך ואתה סתם שואל למה זה כך?
64GB לעולם לא מוצג כ64GiB
@משחזר-מידע אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
@הנני-העני אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
שאלה: האם בעבר זה הוצג לך כ64 ג"ב ו[רק]כעת זה רק מציג 57 מתוכו או שתמיד זה היה כך ואתה סתם שואל למה זה כך?
64GB לעולם לא מוצג כ64GiB
למה?
-
@עניו-כמשה @עניו-כמשה זה ממש תקין ככה זה בכל הכונני USB
למיעוט ידיעתי, בלי מקור מוסמך אלא רק מסברא, כל 1000 בייטים זה מ"ב אחד [מגה בתרגום זה 1000] וכל 1000 מ"ב זה ג"ב אחד
הסיבה שכונן של 64 גיגה מראה רק 57 נקודה משהו זה בגלל שהוא משאיר מקום למפתחות עיין כאן בפוסט האחרון בהסבר ה"מפתחות" -
@משחזר-מידע אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
@הנני-העני אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
שאלה: האם בעבר זה הוצג לך כ64 ג"ב ו[רק]כעת זה רק מציג 57 מתוכו או שתמיד זה היה כך ואתה סתם שואל למה זה כך?
64GB לעולם לא מוצג כ64GiB
למה?
-
@משחזר-מידע אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
@הנני-העני אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
שאלה: האם בעבר זה הוצג לך כ64 ג"ב ו[רק]כעת זה רק מציג 57 מתוכו או שתמיד זה היה כך ואתה סתם שואל למה זה כך?
64GB לעולם לא מוצג כ64GiB
למה?
פוסט זה נמחק! -
@עניו-כמשה @עניו-כמשה זה ממש תקין ככה זה בכל הכונני USB
למיעוט ידיעתי, בלי מקור מוסמך אלא רק מסברא, כל 1000 בייטים זה מ"ב אחד [מגה בתרגום זה 1000] וכל 1000 מ"ב זה ג"ב אחד
הסיבה שכונן של 64 גיגה מראה רק 57 נקודה משהו זה בגלל שהוא משאיר מקום למפתחות עיין כאן בפוסט האחרון בהסבר ה"מפתחות"@הרב-משה אמר בכונן USB של 64 גיגה שמראה רק 57 גיגה מה עושים:
בהסבר ה"מפתחות"
-
@ssshmuel מה שמוצג בניהול דיסקים זה הגודל המקסימלי (ישנם דרכים לשחק עם הגודל אבל לא ברמת המשתמש הביתי)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות