עזרה מזגן נייד 2 חלקים
-
@חכם-בלילה אמר בעזרה מזגן נייד 2 חלקים:
בדקתי זה לא כמו מזגן רגיל אין לו ברזים בחיבורים של הגז בכלל אם למישהו יש רעיון איך לעזור בכל זאת אשמח לשמוע
כמה כוח סוס זה?
תחשוב אם שווה לך לשלם על מילוי גז (או לקנות בלון בעצמך כדי לחסוך את דמי התיווך הרבים שהטכנאים לוקחים על מילוי)@שמואל-ש
@שלמה-ווייס
בסוג כזה של מזגן אין חיבורים בכלל וצריך לחתוך צנרת להלחים ונטיל ולמלאות גז וגם אחרי זה יש מלא צרות ולכן לא שווה לגעת בזה בכלל -
@שמואל-ש
@שלמה-ווייס
בסוג כזה של מזגן אין חיבורים בכלל וצריך לחתוך צנרת להלחים ונטיל ולמלאות גז וגם אחרי זה יש מלא צרות ולכן לא שווה לגעת בזה בכלל -
@שלמה-ווייס זה מערכת סגורה בין המדחס לחלק הפנימי ואין חיבורים וברגע שאתה רוצה להפריד זה רק לחתוך ולהלחים
-
@שלמה-ווייס זה מערכת סגורה בין המדחס לחלק הפנימי ואין חיבורים וברגע שאתה רוצה להפריד זה רק לחתוך ולהלחים
-
(בדרך כלל) אין בזה לא ברזים ולא אפשרות למילוי גז [תלוי זה בזה]
לגבי הוואקום אין עניין גדול לשאוב את האויר זה ממש לא קריטי (רק במערכות הקפאה עמוקה) -
@הרב-משה אמר בעזרה מזגן נייד 2 חלקים:
לגבי הוואקום אין עניין גדול לשאוב את האויר זה ממש לא קריטי
נו נו, קח מזגן שהצינורות היו פתוחים לגמרי ואל תעשה שם וואקום ותגיד לי כמה זמן הוא יעבוד לך
-
@שמואל-ש אתה ניסת?
אני שמעתי את זה ממתקין מזגנים מורשה תדיראן שסיפר לי 'מעשה רב' עם טכנאי [ברמה גבוהה] של תדיראן בסיטואציה יותר גרועה -
@שמואל-ש אתה ניסת?
אני שמעתי את זה ממתקין מזגנים מורשה תדיראן שסיפר לי 'מעשה רב' עם טכנאי [ברמה גבוהה] של תדיראן בסיטואציה יותר גרועהשם היה מעשה בדגם מסוים של מזגן 2 כ"ס שבפס ייצור של כל הדגם שכחו לשים משתיק קול ליד המדחס
והטכנאי של תדיראן יחד עם המתקין הנ"ל עבדו להרכיב לו משתיק קול באופן ידני
במהלך העבודה זה כולל חיתוך והלחמה של הצינורות ונשארו סיגים מהנחושת בתוך הצינור
וע"ז אמר הטכנאי של תדיראן שאין צורך לבצע שאיבה של הסיגים וכ"ש לא של האויר -
שם היה מעשה בדגם מסוים של מזגן 2 כ"ס שבפס ייצור של כל הדגם שכחו לשים משתיק קול ליד המדחס
והטכנאי של תדיראן יחד עם המתקין הנ"ל עבדו להרכיב לו משתיק קול באופן ידני
במהלך העבודה זה כולל חיתוך והלחמה של הצינורות ונשארו סיגים מהנחושת בתוך הצינור
וע"ז אמר הטכנאי של תדיראן שאין צורך לבצע שאיבה של הסיגים וכ"ש לא של האויר@הרב-משה כנראה שם שאבו את הגז וסגרו את הברזים לפני חיתוך הצינורות ולכן האוויר שהיה שם זה עוד איכשהוא בקטנה (-לא נקרא עבודה מקצועית וגם כנראה הצנרת לא היתה ארוכה מדי) אבל במקרה של פתיחת המדחס לאוויר העולם ושחרור הגז ובמקומו ממלא אוויר את המדחס דבר ראשון כבר במילוי הגז יהיה בעיה כי גם כשהגז עוד נוזלי לא יהיה לו מקום וכ"ש שלא יהיה לו מקום להתאייד ותכלס' אין מצב שהמזגן יקרר כי אם לא יעשו לו וואקום רוב תכולת המדחס יהיה אוויר ואוויר לא מתקרר מפעולת העיבוי...
-
@הרב-משה כנראה שם שאבו את הגז וסגרו את הברזים לפני חיתוך הצינורות ולכן האוויר שהיה שם זה עוד איכשהוא בקטנה (-לא נקרא עבודה מקצועית וגם כנראה הצנרת לא היתה ארוכה מדי) אבל במקרה של פתיחת המדחס לאוויר העולם ושחרור הגז ובמקומו ממלא אוויר את המדחס דבר ראשון כבר במילוי הגז יהיה בעיה כי גם כשהגז עוד נוזלי לא יהיה לו מקום וכ"ש שלא יהיה לו מקום להתאייד ותכלס' אין מצב שהמזגן יקרר כי אם לא יעשו לו וואקום רוב תכולת המדחס יהיה אוויר ואוויר לא מתקרר מפעולת העיבוי...
@שלמה-ווייס אני לא מקצועי בעניין ו(משתדל) לא להכניס את הראש בין הגדולים ממני
אמנם עיקר אורך הצנרת נמצא מחוץ למדחס, היינו ברדיאטור מאחורי המדחס וברדיאטור בתוך המאייד, ואורך הצינור הוא הרבה יותר קטן מכ"א מהם
ולהבנתי אם יש כזה בעיה זה במקרה שברח כל הגז ואז תוך כדי המילוי יש כבר אויר בתוך המדחס, ופוק חזי מאי עמא דבר בכגון דא. [לא נהוג במקומינו לשאוב אויר גם בכי האי גוונא] -
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-