עזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש
-
@משהו-חדש אל תשכח שבהדרן בנוסף למכשיר אתה משלם 1200 שקל על ההגנה עם אפשרות לחלק ל 30 תשלומים
@קינג-קומפיוטר אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש אל תשכח שבהדרן בנוסף למכשיר אתה משלם 1200 שקל על ההגנה עם אפשרות לחלק ל 30 תשלומים
וכל חודש כמה צריך לשלם
-
@משהו-חדש אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש לענינו מה שכתבת בתחילת השרשור. אתה צריך אפליקציות מסוימות?
כן, דיסקונט, אימייל, לוח שנה עברי,מנהל קבצים, המספר נוסף, זה לבנתיים,
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש לענינו מה שכתבת בתחילת השרשור. אתה צריך אפליקציות מסוימות?
כן, דיסקונט, אימייל, לוח שנה עברי,מנהל קבצים, המספר נוסף, זה לבנתיים, לא משנה שאין להם שם חנות כמעט כלום, פשוט מצחיק. בהדרן הסופר כשר שהיה לי - יש שם אפליקציות בלי סוף...
תודה אחי, ממש תודה.
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש לענינו מה שכתבת בתחילת השרשור. אתה צריך אפליקציות מסוימות?
כן, דיסקונט, אימייל, לוח שנה עברי,מנהל קבצים, המספר נוסף, זה לבנתיים, לא משנה שאין להם שם חנות כמעט כלום, פשוט מצחיק. בהדרן הסופר כשר שהיה לי - יש שם אפליקציות בלי סוף...
תודה אחי, ממש תודה.
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש לענינו מה שכתבת בתחילת השרשור. אתה צריך אפליקציות מסוימות?
כן, דיסקונט, אימייל, לוח שנה עברי,מנהל קבצים, המספר נוסף, זה לבנתיים, לא משנה שאין להם שם חנות כמעט כלום, פשוט מצחיק. בהדרן הסופר כשר שהיה לי - יש שם אפליקציות בלי סוף...
תודה אחי, ממש תודה.
-
-
-
@קינג-קומפיוטר אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש אל תשכח שבהדרן בנוסף למכשיר אתה משלם 1200 שקל על ההגנה עם אפשרות לחלק ל 30 תשלומים
וכל חודש כמה צריך לשלם
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות