עזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש לא זוכר כמה זה עולה חד פעמי אבל זה גם עלות חודשית על הסינון.
אני מתכיון למכשיר עצמו אם הוא עולה יותר יקר בגלל שזה 'הדרן'
-
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש מה הכונה באיזה מטרו?
איפה הם ממוקמים בדיוק שאפשר לגשת אליהם לתקן את זה... כי יש לי גם בעיה בהתחברות אליהם....
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש מה הכונה באיזה מטרו?
איפה הם ממוקמים בדיוק שאפשר לגשת אליהם לתקן את זה... כי יש לי גם בעיה בהתחברות אליהם....
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש עולה 600
קצת יקר... אבל שווה...
-
@moshep אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש באלעד מוכרים...
של הדרן? והם גם עושים גירסא לבד של 'הדרן' על המכשיר???
@משהו-חדש אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@moshep אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש באלעד מוכרים...
של הדרן? והם גם עושים גירסא לבד של 'הדרן' על המכשיר???
עד כמה שידוע לי הדרן עושים צריבה גם על מכשיר שלא נקנה אצלהם
קח מספר של סוכן מוצלח שלהם
יהודה לייטנר
0548499993
בהצלחה -
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש אתה עשית גולד, איפה עשית?
לא עשיתי, קיבלתי אותו ככה מהמוכר...
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@moshep לא חושב שהרגיל 500. אול 550
לא רוצה לומר מחיר, שלא תהרגו אותי...

-
@משהו-חדש אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@moshep אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש באלעד מוכרים...
של הדרן? והם גם עושים גירסא לבד של 'הדרן' על המכשיר???
עד כמה שידוע לי הדרן עושים צריבה גם על מכשיר שלא נקנה אצלהם
קח מספר של סוכן מוצלח שלהם
יהודה לייטנר
0548499993
בהצלחה@מורדכה אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@moshep אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש באלעד מוכרים...
של הדרן? והם גם עושים גירסא לבד של 'הדרן' על המכשיר???
עד כמה שידוע לי הדרן עושים צריבה גם על מכשיר שלא נקנה אצלהם
קח מספר של סוכן מוצלח שלהם
יהודה לייטנר
0548499993
בהצלחהממש תודה... יש לך מושג כמה זה אמור לעלות...
-
@מורדכה אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@moshep אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש באלעד מוכרים...
של הדרן? והם גם עושים גירסא לבד של 'הדרן' על המכשיר???
עד כמה שידוע לי הדרן עושים צריבה גם על מכשיר שלא נקנה אצלהם
קח מספר של סוכן מוצלח שלהם
יהודה לייטנר
0548499993
בהצלחהממש תודה... יש לך מושג כמה זה אמור לעלות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
