עזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש כן של הדרן. אולי רק למכשירים חדשים
חבל שלא בדקתי לפני כן... יש לך מושג אם זה עולה יותר מהגולד תקשורת בהרבה, או בקטנה...
-
@משהו-חדש לוידע בקשר לגירסא.... אבל הם מוכרים מכשיר... לא הבנתי מה הבעיה ללכת ולתקן את הגירסא וזהו?! הם יעשו לך את זה חינם...
-
@moshep אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש לוידע בקשר לגירסא.... אבל הם מוכרים מכשיר... לא הבנתי מה הבעיה ללכת ולתקן את הגירסא וזהו?! הם יעשו לך את זה חינם...
למי ללכת, להדרן???? או ל'גולד תקשורת' שתפסתי אותם על חם

-
@moshep אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@thmhe לא לא, יש להם סינון דווקא מעולה... פשוט יש לו דפק זהו
למי, לגולד?
-
@moshep אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@thmhe כן, מנסיון
איפה הם נמצאים, באיזה 'מטרו'????
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש לא זוכר כמה זה עולה חד פעמי אבל זה גם עלות חודשית על הסינון.
אני מתכיון למכשיר עצמו אם הוא עולה יותר יקר בגלל שזה 'הדרן'
-
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש מה הכונה באיזה מטרו?
איפה הם ממוקמים בדיוק שאפשר לגשת אליהם לתקן את זה... כי יש לי גם בעיה בהתחברות אליהם....
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש מה הכונה באיזה מטרו?
איפה הם ממוקמים בדיוק שאפשר לגשת אליהם לתקן את זה... כי יש לי גם בעיה בהתחברות אליהם....
-
@thmhe אמר בעזרה בענין גירסת 'גולד תקשורת' - כשר פליי לשיאומי החדש:
@משהו-חדש עולה 600
קצת יקר... אבל שווה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
